مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از فراهم شدن مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 14 April 2019

به گزراش تابناک به نقل از مهر،حمید رضا قاسمی ، اظهار داشت: امسال با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اولویت کاری خود را ارتقای خدمت رسانی به مردم قرار داده‌ایم.

وی گفت: در این میان درصدد ارائه ۶۵ خدمت غیر حضوری هستیم که به زود در مرحله نخست ۲۰ تا ۲۵ خدمت آن راه اندازی می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این خدمات مردم در منزل و بدون مراجعه به شعبات تأمین اجتماعی خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند عنوان کرد: در ابتدا خدمات ساده‌تر را به صورت پایلوت ارائه خواهیم کرد و به زودی سایر خدمات غیرحضوری نیز اعلام و قابل ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این مبنا می‌توان گفت برای مشاهده سوابق بیمه دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نیست در حالی که قبلاً باید به صورت مکتوب استعلام گرفته می‌شد همچنین امکان پرداخت بیمه‌ها و بدهی‌های کارفرماها به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

قاسمی گفت: سایر خدمات غیرحضوری ارائه شده نیز پس از بررسی و انجام مطالعات کارشناسی نرم افزار مربوطه به صورت نهایی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان ما با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری، وضعیت بیمه شدگان تحت پوشش نسبت به کشور زیاد نیست با این حال طی یک سال گذشته با افزایش یک درصدی، جمعیت تحت پوشش از ۳۸.۵ درصد به ۳۹.۵ درصد افزایش یافت.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در قالب بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویی درصدد خدمت رسانی به مردم هستیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار