کرمانشاه_ رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در این استان هستیم.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 14 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمد حسین محبی ، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود چگونگی امکان حمایت فدراسیون کشتی و سازمان تربیت بدنی از کشتی گیران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی افزود: این در حالی است که در مسابقات جدید کشتی اعزام‌های بسیاری برای ورزشکاران طرح ریزی شده که به حمایت مسئولان بستگی دارد و شرایط را سخت‌تر کرده است.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به افزایش هزینه‌ها بنگاه‌های مسافربری طرف قرارداد از چند برابر شدن قیمت‌ها و هزینه‌های اعزام نسبت به سال گذشته خبر داده‌اند.

وی تصریح کرد: با این وجود درصدد رایزنی با فدراسیون کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان در کرمانشاه و اختصاص تیمی به استان در لیگ برتر کشتی هستیم.

محبی بیان کرد: کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات مختلف از جمله جام تختی خوب درخشیدند امیدواریم بتوانیم پس از سال‌ها سهمیه‌ای برای داشتن تیمی در لیگ برتر کشتی داشته باشیم.

وی از حضور کشتی گیران در مسابقات آسیایی خبر داد و بیان داشت: امسال پنج کشتی گیر کرمانشاهی در تیم ملی حضور دارند و به مسابقات آسیایی اعزام شده‌اند.

به گفته محبی در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا، ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم رتبه قهرمانی آسیا و محمد مرادی در ۱۲۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه وضعیت رضا افضلی پس از برگزاری یک مسابقه کشتی مشخص خواهد شد از حضور بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و یدالله محبی در ۱۲۰ کیلوگرم در سطح بزرگسالان خبر داد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار