در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ؛سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 14 April 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، در نشست فوق العاده کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران که با موضوع همیاری به هموطنان سیل‌زده در تهران با حضور دکتر کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، دکتر عیدی رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، دکتر عمویی دبیر کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران برگزار شد از عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و برپایی جشنواره " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران " تقدیر شد.

در این نشست، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه با ارائه گزارشی از کمک شهرداری کرمانشاه در سیل اخیر کشور گفت: علی رغم اینکه استان کرمانشاه در بارش های اخیر دچار مشکلات خاصی گردید، اما سیل کمک های مردم نوع دوست کرمانشاه در اولین ساعات پس از حادثه به لرستان سرازیر شد.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه هیچ گاه محبت هموطنان در زلزله سال ۹۶ را فراموش نخواهند کرد، افزود: سیل اخیر در شمال، غرب و جنوب کشور، ضمن اینکه موج عظیمی از ناراحتی و نگرانی در کشور ایجاد کرد، باعث ایجاد سیل عظیم تری از محبت و مهر ایرانیان شد که بسیار قابل تامل و تقدیر است.

وی پیشنهاد ایجاد قرارگاه متمرکز جهت کمک حوزه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها را مطرح و تصریح کرد: ضرورت اعلام نیاز میدانی مناطق سیل زده می تواند به توزیع مناسب کمک ها منجر شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر نیاز به حفظ فضای مشارکت اجتماعی در همدلی با هموطنان آسیب دیده خاطرنشان ساخت: پیشنهاد می دهیم کارگروه برخورد با بلایایی طبیعی در دبیرخانه کلان شهرها و تدوین محتوای لازم در مواجهه با بحران های طبیعی تشکیل گردد.

وی در خاتمه به اهمیت حوزه آموزش در کاهش اثرات بحران (قبل، حین و پس از بحران) تاکید نمود.

گفتنی است، جشنواره " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران " در اوایل سال نو از سوم تا دهم فروردین با مشارکت استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد که در آن پانزده گروه از سطح کشور به اجرای آیین های ملی نوروزی پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار