کوروش محمودیان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب از تصویب ۶ طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 16 April 2019

کوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این طرحها در بخشهای خوداشتغال و غیرخود اشتغال کشاورزی ، کلینیک مددکاری، زنبورداری و تجهیز مهدهای کودک با ایجاد 9 فرصت شغلی جدید با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری است.

وی خاطر نشان کرد:در سال 97 شهرستان گیلانغرب با پرداخت 420 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری و همچنین مناطق زلزله زده برای ایجاد 2617 طرح با اشتغالزایی 2881 نفر بیشترین اشتغال را در سطح استان ایجاد نموده است .

فرماندار شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: این طرحها در بخش های کشاورزی ، صنعت، خدمات ، صنایع دستی ، عشایری و سایر زیر بخش ها است که علاوه بر جذب کل سهمیه شهرستان و مازاد برآن از سهمیه استان باعث گردیده تا این شهرستان از حیث تعداد اشتغال ایجاد شده در رتبه نخست استان قرارگیرد .

محمودیان تاکید کرد: ادر راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاهها و بنگاههای اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولید کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام نمایند ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه 4 درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار خواهند شد

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار