به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، نشستی صمیمانه با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد .
کد خبر: ۷۳۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 16 April 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،حضرت آیت الله مصطفی علما  در نشست صمیمی با کارکنان حوزه هنری استان گفت:اشتیاق جوانان در سال های گذشته که وسایل ارتباطی و تکنولوژی نبود بیشتر سمت کتاب خوانی وروزنامه خوانی بود و جوانان در بسیاری از کار های سیاسی پیش قدم بودند، اما امروزه باید ببینید ذوق جوانان در چیست؟

نماینده ولی فقیه در استان افزود : باید برای جوانان جاذبه هایی درست کنیم که هم معقول باشد هم با موازین اخلاقی و نظام همراه بوده و هم جذب کننده باشد .

امام جمعه کرمانشاه درباره نقش مسئولین خاطر نشان کردند : هر کسی باید در مسیر خودش خدمتگذار مردم باشد مسئولین باید توجه کنند که خوراک فکر و ذهن جامعه دانشگاه ها، مراکز علمی و فکری چیست ؟ نمایشگاه های کتاب که در سطح شهر برگزار میشود باید توجه داشته باشند چه کتاب های نیاز جوانان امروز است ، نویسندگان در نوشتن کتاب هایشان باید دقت کنند که امروزه دانشگاه ها و مدارس ما چه میخواهند و به چه کتاب های نیاز دارند، اینها باید بر حسب سن ، استعداد علمی و توانایی آنها کتاب بنویسند .

ایشان در پایان افزودند : ما برای رقبت مطالعه در جوانان نیازمندیم انقلابی ایجاد کنیم که آنها مجذوب شوند، با زبان هنر میتوان این جاذبه را ایجاد کرد همان گونه که در قرآن نیز به زبان هنر اشاره شده است، خود قرآن یک روال و سبک خاصی دارد ، همه ی خلقت نیز تحت ضابطه هنر است و همه ی عالم شکل هندسی و هنری خاص خود را دارد که ما میتوانیم از دل آنها استخراج کنیم، استان ما نیز دارای شخصیت های علمی و فکری و هنری بسیاری است که باید در حفظ دستاورد های آنها کوشا باشیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار