هدایت حاتمی در گفتگو با تابناک:
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از حمایت های استانداری از کارآفرینان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 25 April 2019

هدایت حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود : ایجاد رشد و پویایی در هر جامعه ای، حمایت از کارآفرین و تولید است، ما باید قدر کارآفرینان را بدانیم و آنان را در رأس قرار دهیم چراکه نگاه آنان فرق دارد و آدم های ویژه ای هستند ، ارزش قائل شدن برای کارآفرین یعنی ایجاد تولید، اشتغال و ثروت است.

وی اظهار داشت : هر استانی که خواسته کار آفرین را اجرا کند می‌تواند توسعه و سرمایه گذاری را شکل دهد و تأکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید که بعنوان رونق تولید نامگذاری کرده اند، همین حمایت از کارآفرینی است که نگاه معظم له نیز بر مبنای حمایت از تولید در جهت تولید ثروت است.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد : ما برنامه هایی را از جمله معرفی کارآفرینان به جامعه را داریم و دنبال رونق کسب و کار این عزیزان هستیم لذا شرکت شهرک های صنعتی نیز در مأموریتی موظف شده با واحدهای تولیدی ارتباط برقرار کنند و درخواست و مشکلات آنان را جهت پیگیری دریافت کنند.

ایشان در پایان گفت : تأمین نقدینگی و مالی را قالب تسهیلات عهده داریم اما نرخ سود در کشور که مصوب شورای پول و اعتبار است بصورت سراسری برابر بوده اما در برخی از رشته های کاری تخفیفاتی را قائل شده اند که البته اکنون در استان مشکل نقدینگی نداریم هرچند که یکسری موانع وجود دارد که در جهت حل آنان نیاز به اصلاحاتی است که این اصلاحات اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار