مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: رویدادسازی و تجربه این مساله، حلقه مفقوده گردشگری استان است.
کد خبر: ۷۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 08 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در جلسه هم‌اندیشی رویداد گردشگری کرمانشاه 2020، اظهار داشت: این نشست در واقع نخستین اقدام اجرایی است که بخواهیم استارت موضوع کرمانشاه 2020 را شکل دهیم.

امید قادری رویداد‌سازی حلقه مفقوده گردشگری کرمانشاه دانست و گفت: این انتقاد وجود داشته و دارد که چرا استان کرمانشاه با این همه ظرفیت اما در جذب گردشگران موفقیت چشمگیری نداشته است.

وی الگوبرداری از سایر استان‌ها و نمونه‌های موفق در زمینه گردشگری را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: با برگزاری رویداد 2018 در همدان بخشی از ظرفیت‌های پنهان گردشگری غرب کشور آشکار شد و باید با توسعه این رویکرد بتوانیم پازل گردشگری غرب کشور را شکل بدهیم.

*تلاش برای میزبانی رویداد بین‌المللی کرمانشاه 2020

قادری با اعلام اینکه رویدادهایی در سطوح محلی، استانی، ملی و جهانی تعریف کرده‌ایم، تصریح کرد: با حمایت و همراهی مدیریت ارشد استان در حوزه رویداد‌های بین‌المللی اتفاقات مهمی در دست اقدام و پیگیری است که از جمله آن‌ها پرونده ثبت جهانی اورامانات و تلاش برای میزبانی رویداد بین‌المللی کرمانشاه 2020 است.

وی به اهمیت تبلیغات و معرفی چهره مناسب از کرمانشاه اشاره و بیان کرد: باید با معرفی مناسب چهره کرمانشاه آن‌را به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی به خوبی در کشور و خارج از مرزها معرفی نماییم.

این مسؤول در پایان گفتمان‌سازی اجتماعی را مهمترین مساله در شکل‌گیری و موفقیت یک رویداد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه برای کرمانشاه 2020 این گفتمان در میان اصحاب رسانه و صاحب نظران گردشگری شکل گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار