رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آباد غرب از توزیع سیم کارت‌های همراه اول و جایگزینی این سیم کارت‌ها با سیم کارت‌های GSM خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 09 May 2019

اکبر حاصلی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : در پایان سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ سیم کارت های روستایی GSM را جمع آوری کرده و سیم‌کارت‌های جدید همراه اول در بین آنان توزیع کردیم.

 حاصلی در خصوص برتری این سیم کارت های جدید بیان داشتند : سیم کارت های قبلی فقط در حد مکالمه از آنها استفاده و یک شبکه محدود را شامل می شدند، اما سیم کارت های جدید همراه اول روستایی، قابلیت ارسال SMS و اینترنت را دارند و هزینه مکالمات آن بصورت مکالمه شهری حساب می‌شود.

 ایشان در ادامه افزودند : ۱۵۰۰ عدد سیم کارت روستایی تاکنون در بین روستاییان توزیع و حدود ۴۰۰ سیم‌کارت دیگر باقی مانده که به محض دریافت بین روستاییان تقسیم می شود.

 حاصلی در پایان تصریح کرد : از ۲۵۶ روستای شهرستان ۴۰ روستای آن تلفن خانگی استفاده می‌کنند و ۲۰۰ روستای دیگر ارتباط آنان توسط سیم کارت می‌باشد که ما در نظر داریم تمام روستا های شهرستان از قابلیت این سیم کارت ها بتوانند استفاده کنند، همچنین از ابتدای سال 98 جهت حفاظت از محیط زیست قبوض کاغذی تلفن ثابت چاپ نخواهد شد و همشهریان گرامی جهت پرداخت قبض تلفن با سامانه 2020 به صورت رایگان تماس حاصل نمایند و بدهی خود را پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار