هوشنگ رزمدیده در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل مؤسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز از برگزاری از پویش مردمی اشاعه فرهنگ محیط زیست در روستا‌های اسلام آباد غرب خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 11 May 2019

هوشنگ رزمدیده در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص برنامه پویش مردمی حرکت فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست که در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود اظهار داشت : رها شدن انواع و اقسام زباله ها در طبيعت از جمله مشكلات زيست محيطي بشر امروزي است كه باعث به وجود آمدن انواع آلودگي ها مي شود.

 وی در ادامه بیان داشت: در چند سال اخير با به وجود آمدن انواع زباله هاي پلاستيكي مشكل رها شدن آن در محيط دوچندان شده است چرا كه براي تجزيه پلاستيك به 300 تا 500 سال زمان نياز است، در همین راستا معاونت اداری مالی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب با همکاری بنده و بزرگان و پیشکسوتان طی اقدامی بی نظیر با دهیاران حومه شمالی اسلام آباد غرب روستاهای بره سیله ، سوران سفلی ، سوران علیا ، چشمه هلنگ ، چفته ، ولکه وند ، جلیلوند ، برزه ، سرخک ، چنار ، میان قلعه ، چنگر جلیلوند و چنگر سیمنوند در جهت زمینه سازی فرهنگی حفاظت از محیط زیست منطقه و پاکسازی زباله های پسماندی و مخرب هماهنگی لازم صورت گرفت.

 ایشان درخصوص هدف از اجرای این برنامه بیان داشت: با اجرای این برنامه راه حلی  پیدا می‌کنیم برای معضل وجود انواع و اقسام زباله ها در مناطق روستايي که به عنوان يكي از مشکلات جدی زيست محيطي یافت میشود.

 رزمدیده در پایان گفت : در این زمینه ادارات منابع طبیعی محیط زیست و فرمانداری و هلال احمر نیز دعوت شدند که با موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز و پویش مردمی که شکل گرفته همراه باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار