مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان، وجود جوانان را ظرفیتی بزرگ در مقابله با چالش‌های پیش روی کشور دانست.
کد خبر: ۷۴۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 12 May 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار کرمانشاه گفت : جوانان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشور هستند و باید با تدوین یک برنامه مدون از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

 رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند. ایشان به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.

 رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند و در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.

 یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف ایجاد اشتغال برای جوانان است و همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.

 فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر است و در زلزله های گذشته کمتر به این بعد توجه شده است.

 مدیریت ارشد استان از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار