علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب استان کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک ضمن تبریک افتتاح دفتر این خبرگزاری، با خبرنگاران این مجموعه خبری گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۴۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 12 May 2019

تخت شاهی گفت : رسالت این سازمان تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری ، هدایت ، تصفیه و دفع فاضلاب است که  6 تصفیه خانه در سال 97 و 98 و همچنین سه تصفیه خانه درسال 99 هدف گزاری شده است که مجوز احداث تصفیه خانه شهرستان دالاهو ، سنقر و صحنه در حال برسی است و 75 درصد اهداف سازمان در سال  97 عملی شده است.

وی در خصوص بدهی های مردمی به سازمان ګفت : چیزی بالغ بر 28 میلیارد تومان طلب داریم که این رقم بسیار مهم است و در صورت برداخت این طلب ، میتوان آنرا در بخش جاری سازمان هزینه کرد.

تخت شاهی در خصوص آیتم های درج شده در قبوض از قبیل مالیات ، ارزش افزوده و...  گفت : این آیتم ها قانونی بوده که از آن محل بعنوان بخش شهری برای توسعه روستای استفاده میشود.

مدیرعامل شرکت آبفا در ادامه در خصوص محافظت از حریم رودخانه های شهری ګفت : این موضوع در حیطه وظایف آب منطقه ای است اما از آنجا که وظیفه جمع آوری فاضلاب رودخانه ها با آبفا است ، در یک کار مشترک بین آبفا ، آب منطقه ای و شهرداری در حال انجام است و جمع آوری فاضلاب رودخانه آبشوران در بخشی انجام شده و در بخشی نیز در دست اقدام است.

ایشان درخصوص قطعی یا افت فشار آب شهر کرمانشاه ګفتند : استان کرمانشاه با 85000 متر مکعب کمبود مخزن ، 20 کیلومتر خطوط بین مخازن و سه ایستګاه ‍‍پمپاژ مواجه است ، بعنوان مثال در جنوب غرب کرمانشاه مازاد تولید داریم اما در شمال شرق کمبود داریم که همکاران ما در آب منطقه ای درحال رفع آن هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار