محمود مصطفایی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلام آباد غرب از نظارت ویژه این اتاق بر مواد غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 13 May 2019

 محمود مصطفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان در دو شیفت صبح و ظهر با دو تیم از واحدهای بازرسی صنفی شهرستان ، علی الخصوص از خبازیها بازدید به عمل آمده است.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان اظهار داشت : برخی از اقلام در ماه مبارک رمضان نرخ مصوب دارند مانند مرغ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم تا در حق مردم اجحاف نشود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف ، با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و گزارشات خود را اعلام کنند.

 مصطفایی در ادامه گفت : در این ایام حدود سی تن شکر به واحدهای صنفی به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است ، همچنین ۲۳ تن شکر در اختیار کارگاه‌های تولیدی و قنادیها قرار گرفته که برای تولید زولبیا و بامیه بتوانیم بر عرضه قیمت تاثیر گذار باشیم.

 وی اذعان داشت : هر کیلو زولبیا و بامیه به قیمت ۱۶۰۰۰ تومان در واحدهای صنفی درجه یک و واحدهای درجه دو هر کیلو ۱۳ هزار تومان است و نرخ حلیم درجه یک هر کیلو ۷۰۰۰ تومان نرخ مصوب تعیین شده و هر کیلو مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می گردد.

 مصطفایی تعداد پرونده های تخلف اردیبهشت ماه را ۳۰ مورد خواند که گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت روی محصولات بیشترین تخلفات بوده و این تخلفات به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلام آباد غرب تعداد پرونده هایی که در اردیبهشت ماه امسال توسط اتاق اصناف در مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته‌اند را ۳۶۲ مورد اعلام کرد که از این تعداد ۱۵۰ پرونده در اتاق اصناف حل و فصل شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار