علی حمیدی تبار در گفتگو با تابناک:
شهردار شهرستان اسلام آباد غرب در واکنش به برخی از انتقادات و دغدغه‌های مردمی به پروژه ... مسطح این شهرستان، وحدت، همدلی و همفکری را عاملی برای توسعه اسلام آباد غرب دانست.
کد خبر: ۷۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 19 May 2019

علی حمیدی تبار شهردار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار تابناک و درخصوص هدف از اجرای این طرح گفت : بدلیل وجود معضل ترافیک در مرکز شهر و چند خیابان اصلی، شهرداری اسلام آباد را به فکر وا داشت که راهکاری برای روان‌سازی ترافیک پیدا و در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد که پس از بررسی های لازم، طرح ایجاد روگذر مورد مطالعه قرار گرفت.

 وی افزود : جهت اتخاذ تصمیمی درست و همچنین کاهش آسیب‌های این پروژه به ساختار فعلی مرکز شهر ، شهرداری از طریق سامانه ستاد دولت اقدام به مناقصه جهت انتخاب مشاور نمود و یکی از قویترین و باسابقه ترین مشاورین و محاسبین در زمینه محاسبه و مطالعه ترافیک و احداث تقاطع های غیر همسطح انتخاب گردید.

 ایشان در ادامه  اظهار داشتند : در ادامه، پس از مطالعات میدانی و تخصصی از بین پنج راهکار پشنهادی جهت رفع ترافیک، با برگزاری جلسات متعدد با صاحب نظران و ادارات خدمت رسان نظیر آبفای شهری ، مخابرات ، گاز ، برق و امور آب ، در نهایت صورتجلسه گردید که طرحی که از جنبه هزینه جزء کم هزینه ترین ها ، و از همه مهمتر در بحث تملک و فرجه زمانی مناسب است ، همین احداث تقاطع غیر همسطح در مرکز شهر می باشد.

 شهردار اسلام آباد غرب افزود : موقعیت اجرایی این طرح از جنوب میدان امام خمینی (خیابان شهید چمران) به شمال میدان (خیابان آیت اله طالقانی ) منتهی میگردد و محل اجرای عرشه رو گذر نیز از مرکز میدان می باشد.

 حمیدی تبار در ادامه درخصوص دغدغه های مردم گفت : برخی عزیزان نسبت به درختان کهنسال مسیر این پروژه دغدغه‌های دارند که لازم است تأکید نماییم با توجه به اینکه بیشتر این درختان در ظلع غرب و شرق میدان می باشند و تنها یک درخت در مسیر قرار دارد، شرکت مشاور تعهد نموده نسبت به جابجایی آن اقدام نماید و با این تدابیر به باقی درختان میدان و خود میدان هیچگونه آسیبی وارد نمیگردد.

 حمیدی تبار در پایان گفت : این توسعه عمرانی برای رفاه حال شهروندان و نگاه به آینده شهر می باشد و بحث رفع مشکل ترافیک در شرایط فعلی و حجم سنگین آن در سال‌های پیش رو، باید اولویت نگاه ما قرار گیرد، این پروژه ها عام المنفعه و هیچ رویکرد شخصی و منفعت فردی نمی‌تواند متوجه آن باشد، پس بیائید با درک معضلات شهری ، همدلی و وحدت برای دیگر مشکلات موجود ، همفکری و مشارکت نمائیم تا شاهد توسعه همه جانبه اسلام آباد سرافراز باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار