مسابقات کاراته لیگ جهانی که به میزبانی ترکیه در جریان است با صعود «مهدی خدابخشی» به دیدار رده بندی وزن 84- کیلوگرم همراه شد.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 19 May 2019

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا مهدی خدابخشی کاراته کای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی ابتدا با حساب 9 بر صفر برابر حریفی از ترکیه گذشت و سپس 6 بر صفر مقابل ورزشکاری از اسپانیا صاحب برتری شد.
وی در مبارزه سوم خود برابر حریفی از کشور مصر قرار گرفت و توانست 4 بر یک پیروز شده و به دور چهارم راه یابد و در این مرحله نیز 8 بر صفر برابر ورزشکاری از سوئیس به پیروزی دست یافت.
خدابخشی همچنین در دور پنجم 3 بر 2 کاراته کایی از کوزوو را از پیش رو برداشت و در دور ششم نیز 9 بر یک بر حریفی از کشور مقدوینه فائق آمد.
ملی پوش کرمانشاهی تیم کاراته ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از چین تاپیه قرار گرفت و در دیداری نزدیک 2 بر یک پیروز شد تا به نیمه نهایی راه پیدا کند.
وی در این مرحله مقابل کاراته کایی از کشور میزبان (ترکیه) قرار گرفت ولی در نهایت با حساب 2 بر صفر متحمل شکست شد و به دیدار رده بندی رسید و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز باید تلاش کند.
محدثه آقایی و هامون درفشی پور 2 کاراته کا کرمانشاهی دیگر حاضر در مسابقات لیگ جهانی ترکیه هستند که امروز (شنبه) کار خود را آغاز می کنند.
آقایی به عنوان نماینده وزن 68+ کیلوگرم بانوان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده و در دور دوم نیز با حریفی از آفریقای جنوبی پیکار می کند.
درفشی پور هم به عنوان یکی از نمایندگان 67- کیلوگرم آقایان ایران در مبارزه اول خود مقابل حریف یاز اوکراین مسابقه خواهد داد و در صورت پیروزی به مصاف کاراته کا ایتالیایی می رود.
رقابت های لیگ جهانی کاراته از روز گذشته (جمعه) با حضور بیش از 1800 کاراته کا از 102 کشور جهان در استانبول ترکیه آغاز شده و تا فردا (یکشنبه) ادامه پیدا می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار