مدیرکل زندان های استان، زندانیان جرائم غیرعمد را بدهکار غیر بزهکار نامید و اظهار داشت: وجود زندانیان بدهکار در زندان ها راهکار مناسبی نیست.
کد خبر: ۷۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 28 May 2019
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج اولین جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اولین جشن گلریزان بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با همت گروه جهادی این دانشگاه در سالن اجتماعات شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد.
 
آزادی یک زن و یک مرد غیربزهکار با همت دانشجویان دانشگاه یاسوج

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان که بهمراه احمدی مدیر نمایندگی ستاد دیه و کریمی مسئول اداره قضایی و اجرای احکام اداره کل در این همایش شرکت کرده بود، طی سخنانی و با قدردانی از حرکت خودجوش دانشجویان گفت: ماه مبارک رمضان ماه انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان است و زندانیان بدهکار آبرومند و نیازمند مستحق کمک و مساعدت اند.
وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه پویش عمومی با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح کشور شروع شده و افراد و گروه های مختلف بر اساس حس انسان دوستانه خود در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت می کنند که امروز گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج بصورت خودجوش به این پویش پیوسته و امیدوارم با مشارکت و کمک خود گره گشای زندانیان جرائم غیرعمد باشید.
 
آزادی یک زن و یک مرد غیربزهکار با همت دانشجویان دانشگاه یاسوج

مدیرکل زندان های استان، زندانیان جرائم غیرعمد را بدهکار غیر بزهکار نامید و اظهار داشت: وجود زندانیان بدهکار در زندان ها راهکار مناسبی نبوده، چرا که وجود ایندسته از زندانیان باعث ایجاد تبعات و پیامدهای منفی از جمله تراکم جمعیت کیفری، افزایش هزینه های نگهداری، اختلال در تفکیک و طبقه بندی زندانیان و برنامه های فرهنکی تربیتی در زندان ها و ایجاد مشکلات معیشتی ناشی از نبود سرپرست و نان آور خانواده، ترک تحصیل فرزندان دانش آموز، ترک تحصیل و روی آوردن به مشاغل کاذب و تکدی گری و… می شود و تنها راه برون رفت از این مشکلات و معضلات مشارکت عمومی همه مردم و مسئولین و اهدای کمک به این دسته از زندانیان است.
مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان ترویج فرهنگ انفاق و احسان را بالاتر و مهمتر از اصل کمک دانست و اظهار داشت: اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه یاسوج در حرکتی نو و ابتکاری دست بکار شوند و با جمع آوری کمک هایی حتی مبالغ کم خود را شریک و همدرد و کمک حال زندانیان بدهکار بدانند، یک حرکت ارزشی و جهادی با اجر و پاداش مضاعفی است که امیدوارم سایر تشکل ها و اصناف در اینخصوص پای کار بیایند و با مشارکت خود در آزادسازی بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد سهیم شوند. در پایان و با مشارکت خوب دانشجویان و جمع آوری کمک ها بمبلغ ۱۲۵ میلیون ریال زمینه آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار ( یک نفر زندانی زن و دیگری زندانی مرد) فراهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار