مسئول بسیج دانشگاه آزاد شیراز با اشاره هزینه‌های بالا مراسم افطاری شهرداری صدرا گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور هزینه‌های مراسم افطاری شهردای صدرا از کجا تامین شده است؟!
کد خبر: ۷۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸ 31 May 2019

علی حسین زبرجد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: ماه مبارک رمضان فلسفه‌ای بس روشن دارد و برهمگان عیان و پر واضح است که دستگیری از نیازمندان و فقرا از لزومات مسلمانی و جوامع اسلامی است.

زبرجد تصریح کرد: اکنون که ملت بزرگ ایران در پس مشکلات اقتصادی خود که ناشی از تفکرات و منش لیبرال گونه مدیران و مسئولانی است که دغدغه‌های کمرنگ آن‌ها نسبت به معیشت مردم مقاوم و ایستاده این مرز و بوم، است. متاسفانه خبر‌هایی در این چند روز به گوش رسیده که شهرداری شهر جدید صدرا قصد دارد مراسم افطاری خود را در یکی از باغ‌های مجلل شهر ترتیب بدهند و از تمامی مسئولان و مدیران ارشد شهری و استانی نیز دعوت کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز بیان کرد: سوالی که ذهن را آشفته و نگران این دعوت می‌کند این است آیا در این شرایط و اندر احوالات اقتصاد بیمارگونه فعلی کشور، هزینه‌های این مراسم افطاری (که بی شک و بدون کوچکترین تردید، مبالغ قابل توجه‌ای است) از کجا تامین شده است؟!
وی گفت: اگر این افطاری توسط بودجه شهرداری صدرا تامین شده که دیگر جای بحثی نیست و قطعا تخلفی صورت گرفته است و به جد از دستگاه قضایی می‌خواهیم که این موضوع را بررسی و با متخلفین امر برخورد و به عموم مردم اطلاع رسانی کند.

زبر جد تاکید کرد: اگر این مراسم توسط شخص شهردار و از جیب شخصی او می‌باشد، لذا شهردار به صورت شفاف اعلام موضع کنند که نیت و هدف خود از دعوت پرنفوذان و صاحب مسلکان شهری و استانی با این مدل هزینه کرد، چه بوده است؟!

مسئول بسیج دانشگاه ازاد شیراز خاطرنشان کرد: در پایان خدمت مردم شریف و انقلابی عرض می‌کنم جوانان انقلابی این مرز و بوم هیچگاه اجازه نخواهند داد که هدف و آرمان این انقلاب که همانا کمک به مستضعفان و محرومان است، پایمال شود.

تابناک فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار