شرکت اوپو یک ویدیو از موبایلی منتشر کرده که دوربین جلویی آن زیر نمایشگر قرار دارد، جالب آنکه روی نمایشگر هیچ نوع بریدگی یا اثری از دوربین به چشم نمی خورد.
کد خبر: ۷۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 06 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، شرکت چینی اوپو ویدئویی از نخستین دوربین تعبیه شده زیر نمایشگر موبایل در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرده است. 

 

البته هیچ جزئیات دیگری همراه این ویدئو منتشر نشده است، اما دوربین جلویی موبایل زیر نمایشگر تعبیه شده و جالب آنکه روی نمایشگر هیچ گونه بریدگی دیده نمی شود.

 

در ماه گذشته میلادی برخی کارشناسان فناوری ادعا کردند اوپو از موبایل با دوربین جلویی تعبیه شده زیر نمایشگر دستگاه رونمایی می کند.

 

«برایان شن» نایب رییس اوپو این ویدیو را در وب سایت Weibo نیز منتشر کرده است. او در این باره نوشت: در حال حاضر کیفیت دوربین های تعبیه شده زیر نمایشگر به اندازه دوربین های معمولی نیست. اما هیچ فناوری ناگهانی به درجه ایده آل نمی رسد.

 

هنوز مشخص نیست موبایل با چنین ویژگی چه زمانی به بازار عرضه می شود.

 

این درحالی است که پس از مدت کوتاهی شرکت شیائومی نیز از موبایلی با قابلیتی مشابه ویدیویی منتشر کرد. «لین بین» مدیر عامل شرکت این ویدیو را منتشر کرد. در این ویدیو دوربین جلویی زیر نمایشگر نمونه اولیه موبایل شیائومی Mi۹ قرار گ رفته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار