نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه خطاب به مردم گفت: از اکنون برای انتخابات پایان سال آماده باشید و فریب حرف‌های قشنگ را نخورید؛ هرکس در باغ سبز نشان داد رأی ندهید؛ ابتدا ببینید که صحبت‌هایش عاقلانه و عالمانه است یا خیر؟ آنگاه رأی دهید.
کد خبر: ۷۵۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 07 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه عاقلانه و خردمندانه عمل کردن مسؤولان، اظهار داشت: مدیران باید با برنامه کار کنند و اقدامات آن‌ها عاقلانه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: اگر مدیران با برنامه کار‌های خود را پیش ببرند زمینه امیدوار شدن مردم را فراهم می‌کنند و مردم هم همواره در کنار آن‌ها خواهند ماند و از برنامه‌های آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد صحیح مدیران هم تاکید کرد و گفت: مدیران در ارائه گزارش‌های خود نیاز‌ها و کمبود‌های موجود را هم لحاظ کنند و با مقایسه این نیاز‌ها و اقداماتی که انجام‌شده وضعیت دستگاه‌های اجرایی را برای مردم به خوبی تشریح کنند.

امام‌جمعه شیراز، شجاعانه و امیدوارانه عمل کردن را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: هم مردم و هم مسؤولان باید شجاعانه در برابر استکبار بایستند؛ همانگونه که در دروان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی شجاعانه ایستادند و نتیجه آن را هم همگان دیدند.

خطیب جمعه شیراز همچنین افزود: همیشه باید به رحمت بیکران خداوند امیدوار بود و ناامید نشد؛ چراکه ناامیدی از نشانه‌های کافران است.

وی بکار بردن روش‌های مبتکرانه را یکی دیگر از راه‌های حل مشکلات در جامعه دانست و گفت: اگر مسؤولان از روش‌های مبتکرانه استفاده کنند مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه خطاب به مردم گفت: از اکنون برای انتخابات پایان سال آماده باشید و فریب حرف‌های قشنگ را نخورید؛ هرکس در باغ سبز نشان داد رأی ندهید؛ ابتدا ببینید که صحبت‌هایش عاقلانه و عالمانه است یا خیر؟ آنگاه رأی دهید.

امام جمعه شیراز افزود: خلاف عدالت نمی‌توانیم رأی دهیم، البته آن کسی هم که رأی به وی داده می‌شود باید پس از رفتن به مجلس حواسش به مردم و خدا باشد و خدا را ناظر بر خود ببیند.

دژکام اشاره‌ای هم به هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه اطهار در بقیع کرد و افزود: این اقدام براساس باور‌های غلطی بود که وهابیت رواج داده و مسلمانان باید همواره دربرابر این باور‌ها مقاومت و آن‌ را محکوم کنند.

نماینده ولی فقیه درفارس نمونه‌های این باور‌های غلط در جامعه را بسیار دانست و افزود: از شهادت حضرت علی (ع) تا شهادت حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه کازرون که شهید شب قدر استان فارس است، نمونه‌های بارز رواج باور‌های غلط درجامعه است.

وی گفت: باید نسبت به باور‌های غلط در جامعه حساس باشیم و به کسانی که تفکر این چنین دارند نباید مجال میدان‌داری داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار