مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته حدود یک میلیون نفر ساعت ، آموزش مهارتی به دانش آموزان در سطح استان ارائه شده است.
کد خبر: ۷۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 08 June 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی محسن مددی در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که درسالن جلسات استانداری برگزار شد بابیان اینکه اولویت مراکز فنی حرفه ای مهارت آموزی است گفت: ۵۰درصد از عملکرد اداره کل استان اعم از بخش خصوصی و دولتی در حوزه مهارت آموزی به جوانان است.
 
مددی شعار کاری تابستان ۹۸ سازمان فنی حرفه ای آذربایجان غربی را توانمدی نیروی کار، دانش وایجاد نگرش اعلام کرد وگفت: سازمان فنی حرفه ای برای ایجاد و توسعه نگرش کار آفرینی دربین جوانان و ایجاد کسب وکار های کوچک در تلاش است.
 
مدیر کل سازمان فنی حرفه ای آذربایجان غربی بااشاره به اینکه نیمی از مهارت آموزان این اداره کل از مناطق محروم و روستاها هستند تاکید کرد: ۲تفاهم نامه باهیأت های مذهبی وکانون مساجد استان درجهت خدمت و ارائه مهارت به جوانان ودانش آموزان این مناطق  امضا شده است.
 
مددی باتاکید بر اینکه متاسفه  به مسئله مهارت در بین جوانان کمتر توجه شده است ادامه داد: درتابستان امسال برای دانش آموزان استان در ۲مقطع تحصیلی دوره های کوتاه مدت آموزشی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار