سهرابی از برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز بعد از ۱۴ دوره خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن ۲۰ تیرماه در حرم مطهر برگزار می شود.
کد خبر: ۷۵۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 09 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «صابر سهرابی»، امروز (یکشنبه 19 خرداد) در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت فارس گفت: دهه کرامت چندسالی است که در شیراز با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) با ویژه برنامه های متنوع که از سوی ستاد کانون های مساجد در نظر گرفته شده و با همکاری دستگاه های اجرایی استان به ویژه دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت از 13 تا 23 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: برخی از دستگاه ها جلسه های مختلفی برگزار کردند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که با برنامه ریزی و تصمیم گیری می توان شاهد برگزاری دهه کرامت بهتر از سال گذشته بود، اظهارداشت: کمیته اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز کرده است و در پوشش خبری برنامه های دهه کرامت هیچ مشکلی نداریم.

 

وی از برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز بعد از 14 دوره خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن 20 تیرماه در حرم مطهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار