سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه امروز با پنجمین مدیرعامل خود خداحافظی کرد و بعد از شش سال، علی حید کرمی جایگزین نلسون حضرتی در این سازمان شد.
کد خبر: ۷۵۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 11 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، نشست دوره ای شهرداران استان کرمانشاه امروز 21 خرداد با تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه همراه شد.

مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در این خصوص گفت : این موضوع به درخواست حضرتی و به دنبال مسئولیت گرفتن او در سازمان همیاری شهرداری های تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گزینه های متعددی برای جایگزینی حضرتی در سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح شد، گفت : تاکید اصلی ما در این زمینه بر انتخاب فردی از بدنه شهرداری بود، فردی که خود سابقه کار در شهرداری را داشته و با مشکلات این حوزه به خوبی آشنا باشد.

سالاری افزود : نهایتا از میان گزینه های متعددی که هر یک توانمندی لازم جهت تصدی این سمت را دارا بودند، با بررسی های صورت گرفته علی حیدر کرمی برای این مسئولیت انتخاب شد و امیدواریم بتواند در سمت جدید با همکاری مجموعه نیروهای سازمان، در راستای تقویت بیش از پیش شهرداری های استان گام بردارد.

ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداریها گفت : با توجه به وضعیت اعتبارات دولتی و همچنین ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی ،لازم است شهرداریهای استان در خصوص مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی شهرها توجه لازم داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار