راه‌اندازی نمایشگاه صنعتی توانمندی‌های ایران در کرمانشاه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: به‌ دنبال راه‌اندازی نمایشگاه صنعتی توانمندی‌های ایران در کرمانشاه برای آشنایی واحدهای تولیدی با قابلیت‌های استان هستیم.
کد خبر: ۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 11 August 2015
رضا رحیمی ظهر امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان به‌ مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی به جامعه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه اضافه کرد: در سال 93 جزء پنج استان برتر در بخش صنعت به‌ علت جذب سرمایه‌گذار شدیم که بخش عمده این موضوع با زحمات اصحاب رسانه میسر شد که ترسیم صحیحی از فضای استان با اقدامات خود انجام دادند.

رحیمی بهره بالای تسهیلات برای سرمایه‌گذاران را نامناسب عنوان کرد و گفت: تمام اشتغال صنعتی کرمانشاه به اندازه نصف ذوب‌آهن اصفهان نیست.

وی با تاکید بر اینکه افزایش اصناف مشکل اشتغال را حل نمی‌کند، اضافه کرد: رسانه‌ها باید برای بهبود شرایط کسب و کار و ایجاد اشتغال از طریق حمایت مسئولان و جذب سرمایه‌گذار هر چه بیشتر به ما کمک کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پیگیری اعتبار مصوب در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: به‌ دنبال احیای فرش سنقر هستیم.

وی ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران را عامل مهمی در رونق اقتصادی منطقه ارزیابی کرد و افزود: گسترش فضای نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه را در برنامه داریم.

رحیمی خاطرنشان کرد: به‌ دنبال راه‌اندازی نمایشگاه صنعتی توانمندی‌های ایران در کرمانشاه هستیم تا واحدهای تولیدی با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان بیشتر آشنا شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار