وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان، ضمن افتتاح مرکز توسعه فناوری‌های اپتو الکترونیکی، ۱۰ سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی را رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 12 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم رونمایی ۱۰ سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی در اصفهان گفت: این سامانه‌ها به دست دانشمندان شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران طراحی و ساخته شده است که علاوه بر افزایش قدرت بازدارندگی، امکان مقابله مؤثر با انواع تهدید را نیز فراهم می‌کند.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: فناوری این سامانه‌ها در سطح استانداردهای بین المللی است و با سامانه‌های مشابه خارجی برابری می‌کند.

وی در بازدید از صنایع دفاعی مستقر در اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه، مأموریت و مسئولیت خطیر صنایع الکترونیک و الکترواپتیک صا ایران در توانمند سازی قدرت رزم نیروهای مسلح گفت: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های تکنولوژی و فناوری بومی در این صنعت بوده‌ایم و صنایعالکترواپتیک اصفهان توانسته است رضایت خاطر نیروهای مسلح را در تأمین نیازمندی‌های دفاعی مرتفع سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار