جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک و انهدام دوباند توزیع کننده در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 18 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار علیرضا مرزبانی صبح امروز در نشست خبری در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از اولویت‌های مأموریتی ناجا، برخورد و مقابله با مواد مخدر است که در سال ۹۸ به عنوان یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مأموریتی انتظامی استان ابلاغ شد و در این راستا از ابتدای سال ۹۸ تاکنون برخورد جدی با باند‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با تلاش همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد استان و اشراف اطلاعاتی که نسبت به بعضی باند‌ها داشتند، در چند روز گذشته طی سه عملیات جداگانه دو باند توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم و نزدیک به ۱۵۰ کیلو تریاک کشف و ۹ نفر از اعضای اصلی باند دستگیر و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مرزبانی با توضیح این مطلب که غالب این مواد از استان‌های جنوبی کشور وارد شده است گفت: برخی از اعضای این باند‌ها دارای سوابقی در این زمینه بوده اند که ما با رصد همین افراد به اشراف اطلاعاتی دست پیدا کرده و توانستیم این محموله را کشف و ضبط کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۹ درصد افزایش و نزدیک به ۶۴۴ کیلوگرم بوده که این آمار در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ نیز افزایشی و به میزان ۲ و نیم تن بود که این نشان دهنده جدیت و تلاش نیرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار