معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، ضمن اعلام خبر حضور بیش از ۵۰ سرمایه گذار داخلی و خارجی در کرمانشاه جهت سرمایه گذاری، از تمهیدات لازم برای این سرمایه گذاری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 19 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در هتل پارسیان کرمانشاه با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

یحیی عیدی بیرانوند در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:خوش بختانه کرمانشاه به عنوان کلان شهر، شرایط خوب و ویژه‌ای از لحاظ ظرفیت سرمایه گزاری دارد، لذا احساس شد که در حوزه مدیریت شهری بسته‌های اقتصادی را فراهم کرده و شرایطی را آماده کنیم تا سرمایه گذار بتواند در این شهر سرمایه گذاری کند.

وی افزود: کرمانشاه پتانسیل‌های خوبی را داشته و بسته‌های اقتصادی در حوزه گردشگری، شهربازی، تله کابین، هتل‌ها و مراکز اقامتی فراهم شده است و این پکیج‌ها را امروز در تالار مذاکرات ارائه می‌کنیم که ان شاء الله سرمایه گذاران با انتخاب بسته‌های سرمایه گذاری بتوانند منشأ فعالیت‌های اقتصادی در کرمانشاه شوند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اقتصادی باعث ایجاد رونق در شهر و فراهم شدن زمینه اشتغال می‌شود و موانعی احتمالی را نیز شناسایی و برداشته شده است.

قائم مقام شهردار در پایان گفت:خوش بختانه در این خصوص از حمایت استاندار، شهردار و همه اعضا شورای شهر برخوردار شده ایم، شرایط آماده و سرمایه گذاران زیادی استقبال کرده اند که در این زمینه نزدیک به پنجاه سرمایه گذار داخلی و خارجی در همایش امروز حضور دارند، گرچه هر پروژه می‌تواند زمان بر باشد، اما از لحاظ عقد قرارداد و تحویل زمین، آمادگی لازم را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار