استاندار کرمانشاه از احداث شهری جدید با هدف آسایش و رفاه بیشتر برای شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 19 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز چهارشنبه در نشست با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی و خارجی گفت: کرمانشاه مرکز خدماتی و گردشگری غرب کشور است و اجرای پروژه تله کابین در نقطه‌ای مانند تاق بستان از یک توجیه بسیار مناسب برخوردار است.

وی افزود: رودخانه قره سو از پتانسیل خوبی برای اجرای پروژه‌های خدماتی و گردشگری برخوردار است و از یک دورنمای خوب بهره مند می‌باشد.

بازوند تأکید کرد: سراب قنبر یک منطقه خوش آب و هوا در کنار شهر است که کرمانشاهی‌ها علاقه بسیار زیادی به آن دارند، این ناحیه از یک ظرفیت بسیار خوب برای اجرای پروژه‌های خدماتی و گردشگری برخوردار است و حاضریم زمین‌های دولتی با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

بازوند با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق گفت: توافق نامه‌ای در زمینه ساخت شش شهرک صنعتی مشترک در مرز‌های دو کشور به امضاء طرفین رسید که یکی از این شهرک‌های صنعتی در قصرشیرین ساخته می‌شود و فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است و زیرساخت‌های این مجموعه هم آماده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یک شهر اگر نتواند آسایش و آرامش شهروندانش را تأمین کند، آن‌ها به شهر‌های دیگری مهاجرت می‌کنند یک سرمایه گذار را نمی‌توان مجبور به اقامت در آپارتمان کرد و آن‌ها نیازمند مکان‌های بهتری هستند.

هوشنگ بازوند با اعلام خبر احداث شهری جدید افزود: شهر جدید کرمانشاه با هدف آسایش و رفاه بیشتر برای شهروندان ساخته می‌شود، یک پروژه زمانی اثرگذار است که در آن سرمایه گذاری صورت گیرد و مردم سر سفره‌های خود برکات آن را لمس کنند، متاسفانه سال هاست پروژه منطقه ویژه اسلام آباد همچنان راکد مانده و مردم از مواهب آن بی بهره مانده اند و یکی از دلایل تداوم رکود این مجموعه ناتوانی در معرفی پروژه‌های آن به سرمایه گذاران است، اینکار باید به بخش خصوصی توانمند سپرده شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: مجتمع‌های بین راهی کنونی بدون توجه به نیاز‌های تفریحی، آسایش گردشگران و مسافران طراحی شده اند، لذا در این حوزه باید به دنبال نوآوری و توجه به نیاز‌های گردشگران بود، در کشور‌های خارجی یک مجموعه استراحتگاه روی اتوبان‌ها ساخته اند که افراد می‌تواند از منظره بدیع آن لذت ببرند، در کرمانشاه هم می‌توان این کار را انجام داد و با اقبال گردشگران هم روبرو خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار