اقدام قاطع و خارج از نوبت دادستان گیلانغرب و شهر سرمست در برخورد با خاطیان تخریب و تصرف منطقه حفاظت شده قلاجه مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 22 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، طی نشستی که در گیلانغرب برگزار شد، ابلاغ پیام تقدیر به همراه لوح سپاس مدیر کل حفاظت محیط زیست، توسط معاونت نظارت و پایش استان به دادستان‌های گیلانغرب و سرمست در خصوص همراهی و مساعدت ویژه دستگاه قضایی در پرونده‌های تخریب و تصرف اراضی منطقه حفاظت شده قلاجه و مساعدت دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده تخلفات شکار و صید انجام شد.

آذر ولی زاده معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضمن ابلاغ پیام مدیر کل، از اقدام قاطع و خارج از نوبت دادستان شهر سرمست در برخورد با خاطیان تخریب و تصرف منطقه حفاظت شده قلاجه تقدیر و تشکر کردند.

ولی زاده در این نشست از افتتاح سرپرستی منطقه حفاظت شده قلاجه در مکان جدیدی خبر داد و گفت: سایت دفن پسماند شهر سرمست مورد بازدید قرار گرفت و از اقدامات شهرداری سرمست در مدیریت مناسب پسماند تقدیر می‌کنیم.

وی در پایان افزود: منطقه حفاظت شده قلاجه تحت مدیریت محیط زیست قرار دارد و برنامه‌های مهمی در خصوص مدیریت آن در حال اجرا و پیگیری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار