محمد حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۱۸ درصدی تلفات فوتی در دو ماه ابتدایی سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 23 June 2019

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: در دو ماه ابتدایی سال، ۱۸ درصد تلفات فوتی و بیست و نه درصد تعداد مجروحین کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم، رعایت قوانین و تلاش دستگاه‌های مرتبط با حوادث جاده‌ای شامل دستگاه‌های امداد و نجات و اداره راه و شهر سازی باعث می‌شود آمارتلفات جاده‌ای کاهش یابد، علی رغم این آمار کاهشی، در این مدت پنجاه و چهار نفر کشته نیز داشته ایم که آمار بالایی است.

وی خاطر نشان کرد: طرح تابستانه از ۳۱ خرداد ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه جاری با در نظر گرفتن افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی در ایام تابستان ادامه دارد، در این طرح تمامی ظرفیت ها، اعم از درون و بیرون سازمانی در غالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با صد و ده تیم گشتی در محور‌های مواصلاتی حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: با توجه به علت اصلی تصادفات که شامل سرعت و سبقت غیر مجاز در جاده‌های برون شهری است، خط قرمز پلیس بیشتر با این دو تخلف بوده ودر این راستا خودرو‌های که اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز کنند تا هفتاد و دو ساعت در پارکینگ توقیف می‌شوند.

حیدری تاکید کرد:۵۷ درصد تلفات در جاده‌های دو طرفه برون شهری است که علت اصلی آن به همین سبقت‌های غیر مجاز برمی‌گردد.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: رعایت قوانین، پرهیز از سرعت غیر مجاز و استفاده از کمر بند ایمنی در کاهش حوادث جانبی و تعداد متوفی مؤثر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار