محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی در روز‌های ۱۸ - ۱۹ و ۲۰ تیر ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 24 June 2019

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: این برنامه در راستای ایجاد فضای شادی و نشاط در مناطق زلزله زده برگزارمی شود.
وی خاطر نشان کرد: حضور هنرمندان مشهور و سرشناس در این برنامه سبب تمایل مردم به شرکت در آن برنامه می شود.
فرماندار سرپل ذهاب اظهار داشت: این شهرستان تجربه برگزاری همایش ها وجشنواره های مختلفی را دارد لذا تمهیدات لازم در جهت برگزاری این همایش اندیشیده شده است.
جمالی نیا تصریح کرد: آمار دقیقی از وضعیت کنونی شهرستان در حوزه های بوم گردی، گردشگری، تاریخی، وضعیت جغرافیایی، مرزی، کشاورزی، دام وطیور، صنعت، آسیب ها و صدمات متحمل از زلزله ،فعالیت های فرهنگی در طول نوزده ماه گذشته و وضعیت کنونی بازسازی ها، جهت برگزاری این همایش به مسئولین ذیربط ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸ شبکه ملی و ۳۳ شبکه استانی این برنامه را پوشش میدهند ابراز داشت: ما باید از این فرصت جهت شناسایی منطقه، ظرفیت ها، پتانسیل ها ، آداب ورسوم ، آثار تاریخی، تفرجگاه ها و... استفاده کنیم.
جمالی نیا در پایان با تاکید بر اینکه بعضی از زیر ساخت ها در منطقه هنوز با مشکل مواجه هستد افزود: هنرمندان باید این مشکلات را نادیده بگیرند و نگاه ویژه ای با توجه به زلزله و آسیب های آن به سرپل ذهاب داشته باشند زیرا برگزاری این برنامه ها در نسل کودک ونوجوان بسیار اثر گذار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار