مدیر کل کتابخانه‌ی عمومی استان کرمانشاه گفت:کلاس‌های اوقات فراغت در سطح کتابخانه‌های عمومی استان در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 25 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، برنامه اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی در طول سال جاری به ویژه در ایام تابستان و پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اعلام شد.

وی ضمن دعوت از اعضای کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم جهت شرکت در برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت اظهار کرد: در طول سال ۹۸ به ویژه در ایام تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی و جانبی هدفمندی جهت گذراندن اوقات فراغت اعضاء و مراجعین به کتابخانه‌های عمومی برنامه ریزی شده است، که از آن جمله می‌توان به، برنامه‌های مطالعاتی اعم از جلسات رونمایی کتاب، تحلیل و بررسی کتاب، نمایشنامه خوانی، نشست‌های کتابخوان، حلقه‌های مطالعاتی، عصر شعر، مشاوره، جمع خوانی و بلند خوانی کتاب، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با محوریت کتابخوانی اشاره نمود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت:پس از معرفی نمونه فعالیت‌های فرهنگی در اوقات فراغت، برنامه‌های آموزشی را شامل دوره‌های آموزشی داستان نویسی، آموزش قصه گویی برای مادران، آموزش قرآن و نهج البلاغه، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، و کامپیوتر و... جزء برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی استان است.

حسنی خونسار در پایان خاطر نشان کرد: از اهم موضوعات اینکه، فعالیت در بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی استان در این ایام رونق بیشتری دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار