محمد جامه شورانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره گاز شهرستان صحنه از اتمام کار گاز رسانی در شهرستان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 25 June 2019

محمد جامه شورانی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: شهرستان صحنه از بعد گاز رسانی شامل دوناحیه صحنه و میان راهان است که ناحیه صحنه حدود ۱۹ هزار مشترک و میان راهان حدود ۷ هزار اشتراک گاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۹ هزار مشترک ناحیه صحنه ۱۳ هزار مشترک شهری و ۶ هزار مشترک روستایی در بخش مرکزی هستند که تاکنون محور گروس و خدابنده لو متصل به شبکه گاز نیستند که برای این دو محور دو پکیج تالیف شده است.

جامه شورانی گفت: اعتبار اولیه پکیج گاز رسانی محور گروس ۶۳ میلیاردریال و محور خدابنده لو ۱۴۰ میلیارد ریال که در مجموع ۲۱ میلیارد تومان هزینه گاز رسانی براورد اولیه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: پکیج گاز رسانی گروس شامل ۸ روستا و خدابنده لو ۲۲ روستا است که از این تعداد ۱۷ روستا مربوط به صحنه و چند روستا مربوط به ناحیه کنگاور و یک روستا هم مربوط به میان راهان منطقه دینور است.

جامه شورانی گفت: طول خطوط گاز رسانی که در منطقه گروس قرار است انجام شود حدود ۳۳ کیلو متر ویک دستگاه تقلیل فشار به ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب بر ساعت احداث خواهد شد.

وی افزود: طول خطوط پروژه‌ی حوزه‌ی خدابنده لو ۹۴ کیلو متر و یکی از پروژ‌های بزرگ شرکت گاز استان است که ۴ ناحیه صحنه، کنگاور، سنقر، و میان راهان درگیر این پروژه هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان صحنه اظهار داشت: گاز محور خدابنده لو از ۳ جهت تامین ودر ۳ فاز گاز رسانی خواهد شد که سمت کنگاور، سنقر، میان راهان از این ۳ ناحیه تامین می شود.

ایشان خاطر نشان کرد:در حوزه گروس کار شبکه‌ی داخلی اکثر روستا‌ها انجام شده و منطقه گروس به صورت کامل گاز رسانی خواهد شد.

به گفته این مسئول، کار پروژه محور خدابنده لو یکساله و تاریخ اتمام پروژه اردیبهشت ۹۹ است، ولی تا ۲۲ بهمن امسال فاز اول که مربوط به ۶ روستا است گاز رسانی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار