به مناسبت اولین سال نکوداشت روز فرهنگی کرمانشاه، چهارمین فرهنگسرای کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۷۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ 26 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، عصر امروز چهارشنبه مراسم بزرگداشت استاد میر جلال الدین کزازی با افتتاح چهارمین فرهنگسرا به نام ایشان با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار کرمانشاه در شهرک کارمندان برگزار شد.

مهدی عبدلمالکی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در افتتاح این فرهنگسرا گفت: در اولین سال نکوداشت روز فرهنگی استان به منظور کمک به زیرساخت‌های عرصه فرهنگ، ۱۲۰۰ مترمربع در قالب فرهنگسرای استاد میر جلال الدین کزازی افتتاح شد.

مازیار رضایی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های شهر در عرصه‌های فرهنگی هنری گفت: کارکرد شهرداری باید از حوزه عمرانی و خدمات شهری، به آموزش و فرهنگ سازی شهروند سوق پیدا کند، لذا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در یک سال و نیم پیش به این منظور افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: کاهش حس تعلق به شهر در شهروندان به دلیل مشکلات اقتصادی و دلخوری آن‌ها از مسئولین دولتی وجود دارد، لذا برای کاهش آن و آبادانی استان، نیازمند اجرای برنامه‌های ویژه‌ای هستیم.

رضایی با اشاره به اجرای برنامه کرمانشاه پایتخت نوروزی ایران خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های مناسبی در استان وجود داشته که باید آن را قدر شمرد و مسئولین در تلاش اند که کرمانشاه به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو طی دو سال آینده ثبت شود، احیا آرامگاه یارمحمد خان، سردار مشروطه با همکاری شهرداری و علوم پزشکی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پایان بر لزوم تخصیص ساخت گورامال در نگارخانه شهر و احیا یکی از خانه‌های قدیمی شهر به عنوان مرکز تعامل مردم با بزرگان شهر تأکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار