مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه با صدور پیامی، از خبرگزاری تابناک و اتاق اصناف تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۵۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 27 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، پیرو پیشنهاد خبرنگار تابناک مبنی بر برگزاری نمایشگاه سوغات حجاج در حمایت از کالا‌های ایرانی و قبول این پیشنهاد از سوی اتاق اصناف و نمایشگاه بین‌المللی، حامد دارابی مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه با صدور پیامی از خبرگزاری تابناک و اتاق اصناف تقدیر کرد.
متن این پیام:
بسمه تعالی
جناب آقایان ساسانی رئیس محترم اتاق اصناف و رحمت جلیلیان مدیر مسئول رسانه وزین و ارزشی تابناک
سلام علیکم 
در سالی که مزین به سال رونق تولید ملی است، و در راستای توجه و اهتمام جدی و عملی به ندای رهبر فرزانه انقلاب در جهت حمایت از تولید ملی و عنایت خاص به تولیدات داخلی، بنا بر پیشنهاد ارزنده رسانه تابناک جهت برگزاری نمایشگاه سوغات حجاج، تلاش و همکاری اتاق انصاف کرمانشاه جهت برگزاری این نمایشگاه، گامی مؤثر در ترویج روحیه خودباوری و اعتماد بنفس ملی برداشته شده است.
بدینوسیله به مصداق حدیث شریف: مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالق، برخود لازم دانسته از آن رسانه ارزشمند و اتاق اصناف که به وظیفه و تکلیف مادی و معنوی خود در این برهه حساس تاریخی عمل کرده اند تقدیر و تشکر نموده.
سعادت، بهروزی و سرافرازی روز افزون را برای شما عزیزان از خالق هستی مسئلت می‌نمایم.
حامد دارابی مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تابناک، نمایشگاه خرید سوغات حجاج، همزمان با هفته حج از دهم الی سیزدهم تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار