سوم اردیبهشت ماه سال جاری مرد جوانی با صدای لرزان و وحشت زده در تماس با ماموران پلیس کرج درخواست کمک کرد دقایقی نگذشته بود تیمی از ماموران کلانتری مهرشهرکرج و امدادگران اورژانس پای در خانه ویلایی گذاشتند.
کد خبر: ۷۵۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 30 June 2019

ماموران با حضور در خانه ویلایی با صحنه عجیبی روبه رو شدند، خانه‌ای به هم ریخته و زن جوان مچ پای راستش شکسته شده بود و چهره و سر شکسته شده مرد جوان نشان از یک درگیری مرموز در داخل خانه داشت.
مرد جوان که از درد به خود می پیچید ادعا کرد که دزدان خشن زن او را ساعت‌ها به اسارت گرفته بودند و وقتی من وارد خانه شدم مرا نیز به باد کتک گرفتند و با سرقت طلا، ساعت‌های مارک‌دار گران‌قیمت، پول و خودروی تویوتا لندکروزم پا به فرار گذاشتند.

سناریوی سرقت هولناک

زن جوان که مچ پایش شکسته شده است گفت:ساعت یک ظهر بود که برای خرید در خیابان کنار خانه‌مان بودم . در نزدیکی خانه با دو جوان که چهره مرموزی داشتند روبه رو شدم.وقتی وارد حیاط خانه شدم ناگهان دو جوان از پشت سر به سمتم حمله کردند و یکی از آن‌ها یک پارچه جلوی دهانم گذاشت و بیهوش شدم که در مسیر انتقال من به موتورخانه مچ پایم شکسته شد.

وقتی به هوش آمدم دست و پاهایم بسته شده بود که توانستم دستانم را باز کنم و از راه‌ پله‌ها بالا آمدم که ناگهان رئیس باند دزدان تفنگش را روی سرم گذاشت و تهدید کرد اگر قدمی بردارم و حرفی بزنم مرا خواهد کشت.

بار دیگر مرا به داخل اتاق موتورخانه منتقل کردند و این‌بار دست و پاهایم را از پشت بستند آن‌ها از من خواستند سوئیچ خودروی تویوتا لندکروز را در اختیارشان قرار دهم اما حرفی نزدم تا این‌که با جست‌وجو داخل خانه موفق به پیدا کردن سوئیچ ماشین شدند.

ساعت 2 ظهر بود که همسرم وارد خانه شد و دزدان به سراغ شوهرم رفتند و او را نیز به باد کتک گرفتند که سر شوهرم شکست و دندان‌هایش لق شد که در ادامه دزدان طلا، نقره و پول‌ها را برداشتند و سوار بر خودروی‌مان پا به فرار گذاشتند.

تحقیقات پلیسی

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان البرز برای دستگیری عامل این زورگیری‌های خشن وارد عمل شوند.

بررسی ها نشان داد دزدان هنگام فرار در همان داخل خانه ویلایی جی پی اس خودروی تویوتا میلیاردی را از کار انداخته و ردی از خود به جا نگذاشته بودند.

بازداشت زورگیران خشن

هنوز یک ماه نگذشته بود که یکی از متهمان که جواد نام دارد در تجسس های علمی بازداشت شد و وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف باز کرد و دو همدست دیگرش را لو داد و آن‌ها نیز که تازه کار هستند به سرقت خشن اعتراف کردند. از آن همه طلا و نقره سرقتی، تنها دو دستبند طلا از خانه مردان خشن به دست آمد.

راز یک قتل

کارآگاهان در اعترافات این سه زورگیر پی بردند که جواد از سوی پدرش دستور داشته است تا یک تویوتا لندکروز به سرقت ببرد و برای اجرای این نقشه قرار بوده به جواد و همدستانش 100 میلیون تومان سهم برسد اما پدر جواد پس از سرقت زیر حرف هایش زده و به سه دزد جوان 50 میلیون تومان پرداخت کرده است.

تیم پلیسی با بررسی تفنگ کشف شده از خانه جواد متوجه شدند که از این تفنگ گلوله شلیک شده است.

همین کافی بود تا جواد به جنایتی هولناک با همدستی پدرش اعتراف کند و ماموران به سراغ پرونده‌های مردان گمشده بروند و با توجه به حرف های جواد مشخص شد که دو سال قبل مرد جوانی که تابعیت ایرانی و آمریکایی دارد ناپدید شده است و هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دسترس نیست.

قتل مرد ایرانی مقیم آمریکا

مهرماه سال 96 سناریوی ناپدید شدن مرد جوانی که تابعیت ایرانی – آمریکایی داشت به ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج مخابره شد.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی‌بردند که مرد جوان ثروت زیادی دارد اما هیچ سرنخی در دست نبود تا اینکه مشخص شد بخشی از اموال وی به فروش رفته است که ماموران با توجه به مرموز بودن این سناریو دستور توقیف و مسدود شدن حساب و فروش اموال مرد گمشده را از سوی بازپرس پرونده صادر کردند.

دو سال از این ماجرا گذشت و هیچ سرنخی در دست نبود تا این‌که جواد رئیس باند زورگیران خشن از قتل مرد دو تابعیتی به دست پدرش اعتراف کرد.

پسر جوان در اعترافاتش گفت: مدتی کارمند مرد دو تابعیتی بودم و در آن مدت متوجه شدم این مرد ثروت زیادی دارد و وقتی پدرم در جریان این ماجرا قرار گرفت سناریوی سرقت اموال او را طراحی کرد.

وی افزود: با یک نقشه طراحی شده به سراغ مرد پولدار رفتیم و پدرم با شلیک گلوله دست به قتل زد و برای پنهان ماندن این ماجرا پس از برداشتن اثر انگشت مقتول اقدام به تکه تکه کردن جسد کرد.

جواد گفت: جسد مثله شده را در داخل کیسه‌های سیاه رنگ بسته بندی کردیم و برای این‌که راز این جنایت پنهان بماند آن را داخل یک چاه انداختیم.

همین اعترافات کافی بود تا کارآگاهان خیلی زود به سراغ پدر جواد بروند و این مرد که ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند وقتی دید پسرش پرده از این جنایت هولناک برداشته لب به سخن باز کرد.

این مرد در اعترافاتش گفت: بعد از قتل و تکه تکه کردن جسد توانستم خیلی زود بخشی از اموال مرد دو تابعیتی را بالا بکشم اما پس از مدتی متوجه شدم جلوی فروش اموال و برداشت از حسابش گرفته شده است و برای این‌که راز این جنایت فاش نشود دیگر دست به کاری نزدم و قرار بود راز این جنایت پنهان بماند اما پسرم مرا لو داد.

کارآگاهان با توجه به اعترافات این پدر و پسر به محل پنهان کردن جسد مثله شده مرد جوان رفتند و با بیرون کشیدن تکه‌های جسد مرد جوان که داخل کیسه‌های مشکی رنگ بسته بندی شده بود راز این جنایت فاش شد.

در حالی‌که انگیزه دزدان برای سرقت خودروی تویوتا لندکروز مشخص نشده ماموران احتمال می‌دهند عامل جنایت هولناک یک خودروی لندکروز اوراقی خریده و با سند نمره کردن آن با خودروی سرقتی اقدام به فروش این خودروی گران‌قیمت کرده‌است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برچسب ها: حادثه ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار