حادثه آتش سوزی در واحد فرآوری نفتی متعلق به آقای رضا یزدان فر واقع در شهرک صنعتی درود فرامان کرمانشاه در تاریخ ۹۸/۴/۱۰ راس ساعت ۴:۱۵ بامداد یک نفر کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۷۵۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 01 July 2019

ورود دادستان کرمانشاه به حادثه آتش سوزی کارخانه فرآورده‌های نفتی به گزارش خبرگزاری تابناک دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: صبح روز دهم تیر ماه یک واحد پالایشگاهی که در عرصه تبدیل میعانات نفتی به نفتا فعالیت دارد بر اثر انفجار رأس ساعت ۴:۱۵ صبح دچار حریق شد.

دکتر محمدحسین صادقی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران جهت اطفای حریق از تمام ظرفیت‌های امدادی اعم از اورژانس، آتش نشانی، ارتش، سپاه، هلال احمر، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت خطوط لوله استفاده نموده و از سرایت شعله‌های آتش به حریم مخازن حاوی مشتقات نفتی که ۱۵ میلیون لیتر می‌باشد پیشگیری و نهایتا رأس ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح حریق به طور کامل مهار شده است.

وی افزود: تشخیص علت وقوع حادثه و منشا آن و نیز برآورد میزان خسارت وارده و بررسی علل و اسباب موثر در فوت یکی از کارگران و مصدومیت احد دیگر از آنان موکول به ارزیابی دقیق کارشناسی است که در همین خصوص پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به موضوع با دقت و سرعت در دستور کار دادسرای کرمانشاه است، همچنین معاونت پیشگیری و نظارت بر حقوق عامه دادسرا نیز همزمان موضوع را ازحیث لزوم اتخاذ راهکار‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث مشابه و صیانت از حقوق عمومی ضمن بازدید از محل و دعوت از صاحب نظران تعقیب خواهد نمود و نتیجه به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

به گفته صادقی این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر از کارگران شده که یکی از آنان به نام مهدی باباخانی فرزند نادعلی، ۳۳ ساله فوت نموده و نفر دیگر به نام میثم حاتمی جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیده که بنا بر گزارش‌های رسیده حال وی نیز وخیم است.

صادقی همچنین اظهار داشت: در این کارخانه ۱۷ نفر به طور مستقیم و حدود ۳۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار