مسئول کاروان بین المللی خدام امام رضا (ع) گفت:شهرستان کنگاور نوزدهم و شهر گودین بیستم تیرماه میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 02 July 2019

کنگاور نوزدهم تیرماه میزبان کاروان خدام رضوی استبه گزارش خبرنگار تابناک، جلسه شورای اداری کنگاور با حضور فرخشاهی مسئولین شهرستان، مسئول کاروان بین المللی خدام امام رضا (ع) به منظور برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و استقبال از کاروان زیرسایه خورشید تشکیل شد.

دکتر رضا فرخ شاهی در این نشست با اشاره به چگونگی تشکیل خادمیاران در کشور گفت: این خادمیاران به مناطق و دیگر شهر‌ها سفر می‌کنند و هرگونه کمکی که بتوانند برای مردم محروم انجام می‌دهند.

وی افزود: در سال جاری به بیش از ۲۰ کشور حضور پیدا کردیم و توانستیم راه معرفت و ظهور را به سایر کشور‌های مختلف نشان دهیم.

فرخشاهی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص برنامه زمانبدی و استقبال از کاروان جشن‌های بین المللی زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان کنگاور نوزدهم و شهر گودین بیستم تیرماه میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور در این جلسه اظهار داشت: اگر کسی عاشق اهل بیت باشد کمتر دست به خطا می‌زند.

وی در ادامه افزود: از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای برنامه‌های متنوع در دهه کرامت استفاده کرد.

دکتر خزایی فرماندار شهرستان کنگاور نیز در این نشست گفت:به منظور برگزاری و برنامه ریزی در راستای استقبال ویژه از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) ستادی در شهرستان کنگاور تشکیل و از همه ادارات برای اجرای برنامه استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک، در این جلسه حکم آقای افشاری به عنوان مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان و آقای گودینی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهر گودین اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار