فرماندار شهرستان گیلانغرب از اجرای ۲۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 02 July 2019

اجرای ۲۱۵ پروژه عمرانی در گیلانغرب / آمادگی کامل این شهرستان جهت حضور کاروان خدام رضویبه گزارش خبرنگار تابناک، عصر امروز جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات گیلانغرب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کوروش محمودیان در این جلسه گفت: ۲۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۷۷ میلیارد ریال در شهرستان گیلانغرب در حال اجرا است و دستگاه‌ها تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به جذب اعتبارات دستگاه مربوطه اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۹۵۷ واحد تخریبی مناطق زلزله زده شهرستان تاکنون کار احداث و واگذاری ۳۴۶۵ واحد پایان یافته است افزود: ۴۹۲ واحد باقیمانده نیز در حال احداث است که پیش بینی می‌شود کار بازسازی آن‌ها تا پایان نیمه اول امسال به پایان برسد.

محمودیان در ادامه اظهار داشت: تا کنون ۱۴ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در مناطق زلزله زده این شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده اند و تعداد ۱۱ مدرسه با ۴۰ کلاس درس نیز تا مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مقام ارشد گیلانغرب در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون در ۳۴ هزار نفر جامعه هدف این شهرستان بطور کامل و صد درصد انجام گرفته است.

وی به موضوع اجرای طرح‌های اشتغالزا نیز اشاره کرد و گفت:شهرستان گیلانغرب با ۱۰۵ درصد جذب اعتبارات اختصاص یافته در حوزه اشتغال روستایی و عشایری در حال حاضر رتبه چهارم استان را دربین شهرستان‌ها دارا است.

محمودیان به جشنواره ملی پویانمایی در شهرستان گیلانغرب در ۱۸ تا ۲۰ تیرماه جاری اشاره کرد و گفت: همه امکانات شهرستان به منظور میزبانی این رخداد مهم ملی صدا و سیما در شهرستان بسیج شده اند تا در کنار اجرای این جشنواره ظرفیت‌های شهرستان گیلانغرب در همه بخش‌ها به خوبی معرفی گردد.

 فرخشاهی مسئول ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان کرمانشاه نیز  در این جلسه از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت و حضور کاروان رضوی در شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت:بایستی به گونه‌ای برنامه ریزی گردد تا از ظرفیت‌های عظیم این رویداد مهم معنوی به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.

وی از حضور این کاروان در روستا‌های محروم دهستان ویژنان با برنامه‌های جانبی خاص در سطح شهرستان گیلانغرب در ۲۲ تیرماه خبر داد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه شهرستان گیلانغرب هم اهمیت آثار دهه کرامت در همه ابعاد و حضور کاروان‌های رضوی در مناطق مختلف کشور را تبیین و تشریح نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار