شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم اورامانات در مجلس با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک، ثبت جهانی محدوده اورامانات را به عنوان فرصتی طلایی برای رونق گردشگری استان کرمانشاه و حتی غرب کشور یاد کرد.
کد خبر: ۷۵۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 03 July 2019

وظیفه نماینده مجلس قانون گذاریست نه ساخت و ساز!شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به این مطلب که کار نماینده مجلس قانونگذاری و حسن نظارت بر اجرای قانون است و باید وظایف قانونی خود را انجام دهد گفت:بخاطر توقعات مردم از نمایندگان در امر ساخت و ساز‌ها ما مجبور به ورود به مسائل شهر و استان شدیم و با بودجه‌های دریافت شده، دانشگاه، بیمارستان، مراکز درمانی و مدرسه در حوزه اورامات ساختیم.

وی تاسیس ۲ درمانگاه تأمین اجتماعی در جوانرود، تأسیس دانشگاه مذاهب در روانسر، تأسیس دانشگاه سما در پاوه، تأسیس دانشگاه فرهنگیان در ثلاث باباجانی، رسمی شدن مرز شیخ صله و شوشمی، ساخت و تکمیل بیمارستان قدس پاوه بعد از ۱۶ سال را به عنوان اقدامات انجام شده در مدت سه سال نام برد.

نادری در خصوص اقدامات عملیاتی در جاده سازی منطقه اورامات افزود: تحهیزات زیرساختی از سه شهر تهران، قم و زنجان به اورامانات منتقل شده تا مراحل زیر ساخت احداث جاده نیز انجام شود.

نماینده اورامانات در مجلس با اشاره به اجرای رضایت بخش طرح‌های هادی و همکاری مردم اورامانات، از جابه جایی ۱۵ روستا خبر داد و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن و دستگاه‌های مربوطه در بحث بازسازی مناطق زلزله زده خوب عمل کرده و به همین منظور درکل استان بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان استمهال وام داشته ایم.

نادری از ثبت جهانی محدوده اورامانات به عنوان یک فرصت طلایی برای رونق گردشگری کل استان و غرب کشور یادکرد و اظهار داشت: ۸۰ درصد از محدوده ثبت جهانی در استان کرمانشاه، ۱۵ درصد در کردستان و ۵ درصد نیز در حلبچه قرار دارد که در این راستا ستاد رفع موانعِ ثبتِ جهانیِ اورامانات با دستور استاندار کرمانشاه تشکیل و تاکنون پنج جلسه آن نیز برگزار گردیده و اگر این اتفاق مهم رخ دهد، ۱۹۱ کشور دنیا این منطقه را از همه لحاظ مورد حمایت مالی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار خواهند داد.

شهاب نادری در ادامه از تخصیص ۱۴۰۰ میلیون تومان برای انجام مطالعات ثبت جهانی اورامانات به دستور استانداری و همکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و از دغدغه رئیس جمهور مبنی بر ثبت جهانی این محدوده در سفر استانی خود به کرمانشاه یادکرد و بر لزوم همکاری و تلاش همه جانبه مسئولان و دستگاه‌ها در جهت انجام این رخداد بزرگ و اهمیت آن در اشتغال زایی و رونق گردشگری تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار