مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: ما هرچه داریم از لطف و برکت حضرت رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان است.
کد خبر: ۷۵۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 04 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،سید محمد جعفر امامیان در نشست خبری ۹۸/۴/۱۲ گفت: برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت خادمیاران رضوی و مسئولین کانون‌های مختلف خادمیاری و مجموعه تشکل انقلابی جوانان آستان قدس رضوی و مجموعه زیر سایه خورشید تدارک دیده شده است.

وی  ضمن اشاره به بازنگری و ارزیابی اقدامات آستان قدس و حضور آیت الله مروی به عنوان تولیت جدید گفت: از دو ماه قبل جلسات متعددی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت شکل گرفته که در نهایت منجر شد به تشکیل یک شورا به ریاست حضرت آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و عنایت استاندار جهت معرفی حاج جعفر همتی به عنوان نماینده ویژه خود در کمک به اجرای برنامه‌های این دهه مبارک که از همین جا بر خود لازم میدانم از سپاه پاسداران و بسیج جهت پیش گامی در کار‌ها، شهرداری کرمانشاه که دلسوزانه در برنامه ریزی و اجرا پای کار آمدند تشکر ویژه نمایم.

وی در ادامه از تمامی دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در برنامه‌های دهه کرامت از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، اتاق اصناف، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی تشکر نمود و افزود: ما هرچه داریم از برکت امام رضا (ع) و خواهر مکرمشان حضرت معصومه (س) است.

سید محمد جعفر امامیان ضمن تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: با توجه به مشارکت خادمیاران و استفاده از ظرفیت خادمیاری برنامه‌های امسال در ۹ سرفصل جمع بندی شده و برای هریک برنامه ریزی‌های ویژه‌ای مد نظر قرار گرفته است.

وی ، حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشنهای" کرامت"، شبیه سازی صحن انقلاب اسلامی با عنوان رواق رضوی، شب شعر"ملکوت هشتم"، پیاده روی بزرگ خانوادگی، پویش "مهر هشتم" با دو سرفصل برپایی سفره‌های رضوی و برگزاری اردوی سلامت دررمناطق محروم، با اجازه امام رضا (ع) و برنامه‌های شهرستان‌ها را به عنوان ۹ سرفصل اجرایی برنامه ریزی شده اعلام کرد و افزود: هر کدام از این سرفصل‌ها برنامه‌های مختص به خود را دارند که با ظرفیت خادمیاری و همکاری کانون‌های موضوعی و ظرفیت‌های عوامل اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در حال پیگیری است.

امامیان در ادامه تصریح کرد: برخی برنامه‌ها جنبه‌ی عمومی دارد و نه تنها در شهر کرمانشاه بلکه به صورت همزمان در شهرستان‌ها هم اجرا می‌گردد.

وی  در پایان، به پروژه ویژه شبیه سازی صحن انقلاب، ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی خدماتی خادمیاران از جمله مشاوره خانواده، بانوان، کتاب، سلامت و... که طی ۱۰ روز برگزار خواهند شد اشاره کرد و افزود: تمامی هزینه‌های برگزاری جشن‌ها از طریق نیت‌های خیر مردم و خادمیاران می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار