فرماندار شهرستان هرسین در جمع خبرنگاران تابناک گفت : جنگ کنونی ، جنگ رسانه است.
کد خبر: ۷۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 05 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک ، فرماندار شهرستان هرسین در جمع خبرنگاران تابناک که جهت بررسی مشکلات هرسین به این شهرستان سفر کردند، از کمبود پوشش خبری در امر اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته گلایه کرد.

امیر شاه آبادی گفت : کمبود پوشش خبری در اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به دلیل کمبود نیروی اطلاع دهنده و ازدیاد کارها در فرمانداری ها است، به طوریکه به بیش از ۱۴۰ کارشناس و کارشناس ارشد در فرمانداری ها نیاز است و عدم استخدام نیروی جدید باعث شده مسئولین به جای چند نفر کار کنند و لذا اطلاع رسانی اقدامات از قلم بیافتد.

وی افزود : در دنیای امروزی پس از جنگ سرد ، آمریکا و صهیونیست و بن سلمان با در دست داشتن رسانه های بزرگ جهانی و تاثیر بر افکار عمومی جنگ بزرگی را به راه انداخته اند، امروزه برخی از رسانه های داخلی علی رقم میل باطنی در این دام افتاده و هرچه بیشتر به پیشرفت این سه ابرقدرت کمک می کنند، لذا جنگ کنونی جنگ رسانه است.

شاه آبادی با اشاره به برگزاری نشست هایی که اقدامات دولت را به خوبی نشان بدهد گفت : بازتاب خبری مشکلات مردمی در این نشست ها نیز ضروری است ؛ گرچه مدیران در جریان این مشکلات هستند .

در ادامه این نشست، رحمت جلیلیان مدیر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از روند فعالیت خبرگزاری تابناک گفت : بنده در مجموعه ای فعالیت می‌کنم که اولویت کاری آن صداقت، شفافیت و مطالبه خواسته های مردم است و خدا را شاکرم که مردم و مسؤلین، مجموعه تابناک را بعنوان یک رسانه مردمی می‌شناسند.

وی افزود : تابناک تا کنون توانسته با بررسی میدانی مشکلات موجود در استان ، بخشی از مطالبات مردم را پیگیری کند و این پیگیری را همیشه وظیفه خود دانسته ایم و یکی از علت های اصلی حضور امروز ما در شهرستان هرسین، رصد مشکلات، پیگیری و ارائه راهکارهای لازم است.

پس از این نشست، خبرنگاران تابناک با حضور در مرکز شهر، مراکز درمانی، پارک ها و دیگر مراکز خدمت رسانی، پای صحبت های مردم نشستند و مشکلات آنان را پیگیری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار