یوسف عسگرپور در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای شهر هرسین گفت: جهت تکمیل عملیات عمرانی و تهیه تجهیزات سراب هرسین، نیازمند کمک مسؤلین استانی هستیم.
کد خبر: ۷۶۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 06 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، در اولین سفر شهرستانی مجموعه خبری تابناک به شهرستان هرسین، خبرنگار تابناک با همراهی رئیس شورای شهر و شهردار هرسین از سراب این شهرستان بازدید و با مردم در رابطه با امکانات و تجهیزات تفریحی و خدمات رفاهی و بهداشتی این مجموعه گفتگو کرد.

یوسف عسگرپور رئیس شورای شهر هرسین ضمن اشاره به قدمت تاریخی این پارک به خبرنگار تابناک گفت: آماده سازی سراب هرسین اولین مطالبه مردم از مسئولین شهرستان است و در حال حاضر مشغول ساماندهی و تجهیز کردن سراب هستیم، در شورای دوره پنجم، پارک جهت بازسازی تخریب و به حال خود رها شده بود درصورتی که قبل از تخریب سراب روزانه شاهد بازدید تعداد زیادی از هموطنان و توریست‌ها از این اثر تاریخی بودیم، ولی در حال حاضر بازدید به صفر رسیده است.

وی افزود: ما در شورای دوره پنجم از اسفند ۹۷ به صورت شبانه روزی مجددأ شروع به کار کرده و فاز تاریخی سراب آماده بهره برداری و فاز تفریحی تا اوایل مرداد آماده می‌شود.

عسگر پور خاطرنشان کرد: پیرو بازدید استاندار از شهرستان هرسین مقرر گردید اعتباری به مبلغ دو میلیارد تومان برای پارک تخصیص دهند، ولی تا کنون با پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، این اعتبار پرداخت نشده و اکنون از بودجه جاری شهرداری هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس شورای شهر هرسین در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ما برای ساخت نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی نیاز به تامین اعتبار داریم.

مردم شهرستان هرسین نیز طی گفتگو با خبرنگار تابناک، خواستار کمک مسؤلین استانی به مجموعه شهرداری جهت تکمیل این پروژه بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار