امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید جهات ارزشی پویا نمایی لحاظ شود، تا در آینده در ذهن فرزندان این کشور باقی بماند.
کد خبر: ۷۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 06 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، در آستانه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی که از تاریخ هجدهم تا بیستم تیر ماه جاری به میزبانی صداو سیمای مرکز کرمانشاه برگزار می‌شود، آیت الله مصطفی علما از تاثیر شگرف و همیشگی هنر و آثار هنری در ذهن و ضمیر انسان‌ها خبر داد و گفت: قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، از قصه و خصوصا قصص انبیا به عالی‌ترین شکل ممکن استفاده نموده است.

وی افزود: شعرای بزرگ ما هم با تأسی به قرآن و فرهنگ اسلامی از قصه به خوبی بهره برداری کرده اند، لذا باید طوری کار کنیم و برنامه ریزی نماییم، که بچه‌های ما با دید فیلم، انیمیشن، عروسک و در مجموع هنر پویا نمایی، ذهنیت پیدا کنند و باید با هدایت صحیح کار‌ها، اذهان کودکان را به سمت و سوی ارزش‌ها هدایت نماییم

امام جمعه کرمانشاه، با استناد به نامه امام علی علیه السلام، خطاب به امام مجتبی علیه السلام، بیان کرد: ذهن کودکان و جوانان همچون زمین آماده کشت می‌باشد، لذا باید بدانیم چه خوراک ذهنی برای کودکانشان فراهم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید جهات ارزشی پویا نمایی لحاظ شود، تا در آینده در ذهن فرزندان این کشور باقی بماند.

آیت الله علما در پایان خاطرنشان کرد: در اسلام، ما چیزی نداریم که فاصله با ارزش‌ها داشته باشد، بنابراین همواره جهات ارزشی آن لحاظ شده است، لذا باید ارزش‌ها را تقویت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار