فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۰۰ کیلوگرم چای و گردوی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 08 July 2019

کشف ۶۰۰ کیلو چای و گردوی قاچاق در کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری تابناک ؛ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق در کمرندی غربی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از گزارش به یگان فوریت شهرستان کرمانشاه، ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از مشاهده اتوبوس مذکور آن را متوقف مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۶۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به کشف دومین محموله قاچاق، افزود: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در حوالی میدان آزادی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ کیلوگرم چای قاچاق که طبق نظرکارشناسان ارزش آن به ۲۴۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ براری در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار