مهرداد سالاری در گفتگو با تابناک؛
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت:با مشاوران املاک بدون پروانه برخورد و فایل املاک آنان ضبط خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 08 July 2019

مهرداد سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با توجه به فضایی که در اجاره مسکن اتفاق افتاده است از چند هفته پیش نیرو‌ها و تیم‌هایی در دستگاه‌های نظامی و امنیتی سراسر کشور تشکیل شده است تا با آژانس‌های املاکی که به بالا رفتن قیمت دامن زده اند برخورد شود، همچنین آژانس‌های املاکی که در فایل‌هایی که تشکیل می‌دهند قیمت‌های آنان نسبت به سال گذشته بالاتر است، به طور قطع برخورد خواهد شد.

وی  افزود: با افرادی که در فضای مجازی التهاب ایجاد می‌کنند تا باعث گرانی املاک شود برخورد خواهد شد و از سوی دیگر اقدام و کار اصلی در بحث فرهنگی است که در این خصوص نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم.

سالاری خاطرنشان کرد: در شرایط خاص اقتصادی ، حرکت مردمی به خوبی پاسخ می‌دهد، خیلی از مالکین عزیز افراد منصفی هستند و کسانی هم که منصف نباشند با همکاری اتحادیه املاک و دستگاه‌های نظامی فایل املاک آن‌ها ضبط خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در پایان گفت: افراد سودجو طبیعتا اگر نتوانند از طریق واسطه‌ها املاک خود را اجاره دهند، ملکشان خالی می‌ماند و مجبورند قیمت‌ها را به عرف بیاورند تا در فصل جابجایی بتوانند ملکشان را اجاره دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مثل بقیه مشاغل که چهل سال پدر مردم را در آورده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
باید این صنف که باعث و بانی این وضع در این مملکت شده منحل شود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار