پریسا محمدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بهبود فرهنگ جامعه از بازتاب‌های بالا رفتن سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در جامعه است.
کد خبر: ۷۶۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 08 July 2019

پریسا محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: امر ترویج کتاب خوانی، مطالعه و بالا بردن سطح آگاهی مردم یکی از ضروریاتی است که در برنامه شاخص فرهنگی پرداخت شده و در همین راستا مرکز مطالعات توسعه و ترویج کتاب خوانی و وزارت ارشاد به همه‌ استان‌ها اعلام کرد که در راستای ترویج کتاب خوانی از تمامی فعالیت‌های فرهنگی و خلاقانه استفاده کنند.

وی افزود: بنده از همین رسانه تابناک استفاده کرده و اعلام می‌کنم هر شخصی که طرح و برنامه ایی در راستای ترویج کتاب خوانی دارد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا خبرگزاری تابناک ارسال کند تا ما با اجرای این طرح‌ها در بین اقشار مختلف جامعه بتوانیم سطح مطالعه مردم را با توجه به سن و میزان سواد بالا ببریم.

محمدی با بیان اینکه برای روستا‌های دوستدار کتاب برنامه‌هایی تعریف شده عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بخشداری‌ها و شورا‌های روستایی کل استان بتوانیم مردم را به سوی کتاب خوان شدن هدایت کنیم.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مسئولینی که می‌توانند در راستای ترویج کتابخوانی گامی بردارند تقاضا می‌کنیم در این راستا ما را یاری کنند؛ چراکه از آثار و بازتاب‌های بالا رفتن سطح مطالعه جامعه  ، ارتقا سطح فرهنگی جامعه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار