کوروش محمودیان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: این شهرستان از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ تیرماه میزبان جشنواره پویانمایی خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 08 July 2019

کوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: جشنواره پویانمایی در شهرستان گیلانغرب از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد و همه امکانات شهرستان به منظور میزبانی این رخداد مهم ملی در شهرستان بسیج شده اند تا در کنار اجرای این جشنواره ظرفیت‌های شهرستان گیلانغرب در همه بخش‌ها به خوبی معرفی گردد.

وی افزود: بر اساس زمانبندی که صورت گرفته است ان شاءالله از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه شاهد حضور صدا و سیمای مرکز در هشت شهرستان استان از جمله شهرستان گیلانغرب خواهیم بود و بناست در خلال این دو روز شاهد اجرای برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان به خصوص در حوزه انیمیشن باشیم.

محمودیان اظهار داشت: جهت برگزاری این جشنواره سالنی را در این خصوص تجهیز و قرار است در دو سانس شاهد اجرای زنده برنامه کودک در سطح شهرستان باشیم که در تاریخ ۱۷ تیرماه برنامه مل مل از ساعت ۱۵ الی ۱۶ به صورت زنده در شبکه کودک و به مدت یک ساعت و در تاریخ ۱۸ تیرماه برنامه خاله شادونه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ از طریق شبکه دو سیما پخش خواهند شد و این برنامه ها همزمان از ۳۳ مرکز استانی، سه شبکه سراسری و دو شبکه برون مرزی روی آنتن خواهد رفت.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله مردم و بخصوص قشر کودک شاهد و نظاره گر این برنامه‌ها باشند و ما نیز بتوانیم میزبان خوبی برای این برنامه‌ها باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار