فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از ماموران وظیفه شناس پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه پیشنهاد رشوه میلیونی را رد کرد.
کد خبر: ۷۶۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 08 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: این افسر وظیفه شناس پس از کشف ساختگی بودن یک فقره تصادف به منظور برخورداری از مزایای بیمه، پیشنهاد رشوه فرد متختلف را رد کرد.


وی در تشریح ماجرا گفت: چندی پیش، یک فقره سانحه رانندگی در محور جوانرود به روستای سفید برگ، میان یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت به پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه گزارش شد که پس از حضور افسر وظیفه شناس و پاکدست پلیس راه برای بررسی صحنه تصادف، وی متوجه ساختگی بودن حادثه می‌شود، اما در ادامه یکی از طرفین به سروان شیری پیشنهاد رشوه ۵ میلیون تومانی را می‌دهد و این افسر متعهد پلیس، ضمن رد این پیشنهاد وسوسه انگیز، موضوع را نیز گزارش و ثبت می‌کند.


سردار جاویدان همچنین با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی فرد متخلف به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


فرمانده انتظامی استان در پایان با تجلیل از عملکرد سروان شیری، گفت: کارکنان پلیس همواره با عزت نفس به دنبال کشف حقیقت و خدمت به مردم هستند و هرگز خود را آلوده چنین مسائلی نمی‌کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار