معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام‌های قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار گرفته که از این میزان ۶۵ میلیون تومان به پرداخت بدهی محکومین زندانی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۶۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 10 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک؛ کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است.
رحمتی پور با بیان اینکه این میزان وام به ۷۹۳ نفر در استان تعلق گرفته، افزود: ۶۵ میلیون تومان از وام‌های پرداختی به مددجویان کرمانشاهی به منظور پرداخت بدهی محکومین زندانی جرائم غیر عمد اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: همچنین ۱۳۴ نفر از افراد بهره‌مند از وام‌های قرض الحسنه این نهاد در سال جاری غیر مددجو و باقی افراد از مددجویان تحت حمایت بوده اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: وام‌های قرض الحسنه این نهاد با هدف تامین هزینه‌های معیشتی، درمان، ازدواج، تحصیل و پرداخت بدهی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

کیومرث رحمتی پور تاکید کرد: این وام‌ها بدون سود و کارمزد و همچنین با بازپرداخت طولانی مدت به افراد نیازمند پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار