در سه شنبه‌های بی تعارف تابناک صورت گرفت:
سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با شرکت در سه شنبه‌های بی تعارف با مسئولین، پاسخگوی سوالات مردمی بود.
کد خبر: ۷۶۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 10 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سه شنبه‌های بی تعارف با مسئولین، برنامه‌ای است که خبرگزاری تابناک جهت پاسخگویی مدیران به سوالات و مطالبات مردمی و در جهت انتقال مشکلات تشکیل شده است که در دومین هفته از این برنامه، دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه پاسخگوی سوالات مردم عزیز کرمانشاه بود که در ادامه میخوانیم:

سوال : شهردار عزیز، شهر سازی فقط بلوار درست کردن و گل کاشتن که نیست، شهر زمانی زیباست که من با وجود بچه‌ای که باید با کالسکه حمل بشه بتونم راحت رفت و آمد داشته باشم، نه کسی رو دارم که بچه ام رو کنارش بزارم و نه کسی رو دارم که کارای بیرون از منزلم رو انجام بده شما رو به خدا رسیدگی کنید.

با سلام خدمت شهروند عزیز و انتقاد بجایی که فرمودند، قطعا در حوزه معاونت فنی و شهرسازی با همکاری مناطق هشتگانه در خصوص درخواست بحق شما اقدام لازم و برنامه ریزی برای این امر خصوصا پیاده روسازی‌های مناسب شکل خواهد گرفت ، ضمن اینکه در بعضی از مناطق عملیات اجرایی نیز شروع شده است، ولی قطعا نیاز به نظارت و تلاش بیشتری است.

سوال : نتیجه مجتمع تجاری فیروزه بکجا رسید

مجتمع تجاری فیروزه هنوز از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری می‌باشد.

سوال : وضعیت خودرو‌های حمل زباله کی قراره ساماندهی بشه ؟

در حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند این موضوع در دست اقدام میباشد.

سوال : درخصوص آسفالت خیابان‌های کرمانشاه بخصوص محله‌ها از شهرداری بپرسید که ان شاء الله کی قراره آسفالت بشند.

همانطور که مستحضر هستید و از طریق رسانه‌های استانی به سمع و نظر شهروندان عزیز رسیده است، عملیات آسفالت سطح شهر چند ماهی است که آغاز شده و از ابتدای خیابان‌های اصلی بعد فرعی و در ادامه کوچه‌های مناطق تحت پوشش عملیات آسفالت قرار خواهند گرفت.

سوال : شهرداری برای وضعیت ترافیک چه برنامه‌ای دارد؟

درحوزه ترافیک با تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در مناطق مختلف اصلاح هندسی معابر و خیابان‌های پر تردد در دستور کار قرار گرفته است و نیز در این حوزه تمام تلاش همکاران ما بر این بوده است که تجهیزات مدرن و مناسب را نیز برای کنترل و کاهش بار ترافیکی تهیه کنیم، ضمن اینکه فرهنگ رانندگی و مشارکت شهروندان به رعایت و احترام قوانین راهنمایی و رانندگی میتواند نقش بسزایی در کاهش بار ترافیک داشته باشد.

سوال : در کمربندی غربی و دقیقا بعد از میدان سنجابی پل عابر پیاده وجود نداره و اونجا محل تردد خیلی از مردم لطفا بگوش شهرداری برسانید

در خصوص پل عابر پیاده در کمربندی غربی حتما دستور لازم در حوزه معاونت خدمات شهری جهت اقدام مناسب انجام خواهد گرفت

سوال : برای زیباسازی شهر چه اقداماتی صورت گرفته است ؟

برای زیباسازی سطح شهر علاوه بر تشکیل کارگروه تخصصی توسط معاونت فنی شهرسازی، توسط شهرداران مناطق، سازمان سیما منظر و زیبا سازی شهری و معاونت خدمات شهری برنامه‌هایی اجرای شده است خصوصا در حوزه سیمای شهر.

سوال : ما مردم محله‌های حاشیه نشین مثل جعفر آباد ، دولت آباد ، کیهانشهر و... در بدترین شرایط هستیم چرا آسفالت کوچه ها انجام نمیشه ؟

درخصوص محلات کم برخوردار و در راستای عدالت محوری، حتما بحث آسفالت با جدیت خاص پیگیری میشود و بزودی تحت عملیات اجرایی آسفالت قرار خواهد گرفت.

سوال : لطفا اعتراض ما مردم کهریز را بگوش شهرداری برسانید ،کنار این رودخانه حفاظت وجود نداره، شده محل جمع آوری زباله ، بوی بد اینجا ، نبود آسفالت مناسب ، نبود جوی آب و خیلی از مشکلات دیگه لطفا پیگیری کنید

ساماندهی رودخانه سطح شهر مربوط به امور آب میباشد، ولی در صورت نیاز حتما شهرداری مناطق اقدام مناسب در راستای رفاه حال شهروندان انجام خواهد داد.

سوال : شهرداری درخصوص مشاغل مزاحم چه اقداماتی را صورت داده و چرا برخی مشاغل مزاحم از محله‌ها جمع آوری نمیشند ؟

در خصوص مشاغل مزاحم و انتقال آن به خارج از شهر حوزه معاونت خدمات شهری در حال پیگیری می‌باشد، بحث ایجاد زمین و شهرکی برای مشاغل مزاحم در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

سوال : شهرداری برای ساماندهی دستفروشان چه اقداماتی را انجام داده؟

اداره اجراییات در این زمینه قطعا با جدیت بیشتری عمل خواهد کرد.

سوال : الان چند وقت که شهرداری برای آبشوران در پارکینگ شهرداری درحال تعمیرات هستند ، این تعمیرات کی تمام میشه ؟

ساماندهی آبشوران پارکینگ توسط امور آب در حال اجراست.

سوال : وضعیت آبشوران پشت پارک لاله در شهر فرهنگ بکجا رسید؟

ساماندهی پارک لاله توسط شهرداری منطقه در دستور کار قرار دارد.

سوال : در برخی محلات حاشیه نشین دیده شده که شهرداری بجای آسفالت کردن و یا روکش کردن اقدام به پر کردن چاله‌ها با نخاله میکنه مگه مردم این منطقه آدم نیستند؟

درخصوص کیفیت آسفالت مناطق حتما دستورات لازم برای نظارت بر اجرای ان انجام خواهد گرفت.

سوال : متاسفانه وضعیت پیاده رو‌های محل زندگیمون و دیگر مناطق آنقدر بده که پدر جانبازم به نوعی خونه نشین شده و بخاطر اینکه در حمل و نقل ایشان اذیت نشیم راضی به بیرون رفتن نیست.

کمیته‌ای تشکیل شده و بهزیستی استان مسئول پیگیری این امر می‌باشد و حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری نیز عضوی از این کمیته است، لذا همکاران ما باید مجری مصوبات این کمیته باشند، اما قطعا نیاز به توجه و دقت بیشتری از طرف شهرداری برای رفاه حال این قشر از شهروندان عزیز می‌باشد که امیدواریم در آینده بتوانیم با ایجاد امکانت مناسب شرایط معقولی را برای این عزیزان با توجه به نیاز بحق آنان بوجود آوریم.

سوال : برای دانش آموزانی که مشکل جسمی دارند و از ویلچر استفاده می‌کنند هیچ گونه امکانات رفاهی تعریف نشده و در رفت و آمد مشکل دارند، از شهردار محترم و تمام عزیزانی که دستی بر آتش دارند و می‌توانند برای همچین دانش آموزایی امکانات رفاهی تأمین کنند عاجزانه تقاضا دارم قبل از شروع سال تحصیلی جدید تدبیری در این زمینه داشته باشند

خدمت این شهروند عزیز یاداور می‌شوم که اقدام لازم در این زمینه مربوط به اداره کل اموزش و پرورش و سازمان‌هایی مانند نوسازی و تجهیز مدارس میباشد، ولی در صورت نیاز حتما از طریق شهرداری منطقه‌ای که این مدرسه در ان ناحیه میباشدبا هماهنگی اموزش و پرورش امکانات مناسب فراهم خواهد شد.

 

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در پایان از مردم در جهت مطرح کردن مشکلات و مطالبات خود و همچنین از خبرگزاری تابناک پیرو تشکیل این برنامه که پل ارتباطی بین مردم و مسولین است تشکر کرد.

لازم بذکر است ، برنامه سه شنبه های بی تعارف با مسولین تابناک در هفته آینده مورخ ۲۵ تیرماه با حضور دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی صورت خواهد گرفت و مردم عزیز استان کرمانشاه می توانند سوالات و مشکلات خود در حوزه بهزیستی را برای ما ارسال کنند.

پل ارتباطی : ارسال مشکلات و سوالات خود به شماره زیر در تلگرام

۰۹۱۸۵۴۰۵۹۶۸

 

 

پاسخ فرماندار کرمانشاه به سؤالات مردمی در سه شنبه‌های بی تعارف با مسئولین را اینجا بخوانید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار