مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید مبلغ فرهنگ رضوی باشند از اجرای ۱۴۰ برنامه توسط گروه اعزامی خدام در استان همدان همزمان با دهه مبارک کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 13 July 2019
سیدحسین محتشمی با بیان اینکه هر رسانه باید پیام‌رسان و مبلغ فرهنگ رضوی شود از اجرای ۲ هزار و یکصد برنامه در کشور همزمان با دهه کرامت با حضور این کاروان خبر داد.

به گزارش فارس، پایگاه خبری نافع به همراه تعدادی از رسانه‌های استان و فعالان فضای مجازی میزبان خدام کاروان «زیر سایه خورشید» بودند، لحظه ورود پرچم متبرک رضوی با خدام باصفا و دوست‌داشتنی امام رضا (ع) سکوت خاصی در جلسه حکمفرما شد. سیدحسین محتشمی مبلغ اعزامی «کاروان زیرسایه خورشید» با لحن شیرین و خودمانی فضای جلسه را در دست گرفت و ضمن تشکر از حضار، خبرنگاران را دارای رسالت سنگینی دانست که باید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی تأکید کرد: انتظار ما از رسانه‌ها این است که با پوشش کامل برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» ارتباط عمیق‌تری بین مردم و فضای معنوی این حضور ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید از این فضای معنوی بهترین استفاده را ببریم و بیش از پیش ارادت مردم به اهل بیت (ع) را نشان دهیم گفت: در دهه کرامت ۸۰ گروه از خدام حرم رضوی به استان‌های مختلف کشور اعزام شده‌اند و هفت گروه نیز در سایر کشور‌ها حضور دارند.

محتشمی با اشاره به اجرای ۲ هزار و یکصد برنامه توسط این گروه‌ها در قالب برنامه کاروان «زیر سایه خورشید» افزود: در دیدار با گروه‌های مختلف مردمی چنان شور و شعفی را از سوی آن‌ها برای زیارت پرچم متبرک رضوی شاهد هستیم که به حال آن‌ها غبطه می‌خوریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» کاملا خودجوش و مردمی است گفت: نوع حضور مردم و اشک‌ها و بوسه‌هایی که تقدیم این پرچم می‌شود نمودی از رشد معنویت در جامعه است که باید آن را قدر نهاد.

مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها خواست پیام‌رسان ویژه رضوی باشند و در این راه جامعه را نیز با خود همراه سازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار